خانه / دعا / دعا و دستورات مجرب برای فراوانی روزی و ادای قرض

دعا و دستورات مجرب برای فراوانی روزی و ادای قرض

دعا و دستورات مجرب برای فراوانی روزی و ادای قرض

دعا هایی که در این مطلب می خوانید دو بخش دارند، یکی مربوط به زیاد شدن روزی و کسب رزق بیشتر بوده که آرزوی هر انسانی است و قطعا وقتی به آن دست می یابد مشکلات زندگی اش زود تر حل می شود، البته مشکلاتی که جنبه ی مالی دارند؛ در ادامه دعا و دستورات مجرب برای فراوانی روزی و ادای قرض را بخوانید که برای رهایی از بدهی نیز بسیار تجربه شده و سبب می شود از این وضعیت نیز رها و مشکلات مالی شما حل شود.

دعا و دستورات مجرب برای فراوانی روزی و ادای قرض
دعا و دستورات مجرب برای فراوانی روزی

دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی روی انگشتر,دعای رزق و روزی امام جواد,دعای رزق روزی صوتی,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق امام سجاد,دعای رزق روزی فراوان,دعای رزق صید ماهی,دعای رزق و روزی یهودی,دعای رزق و روزی در گنج های معنوی,دعای رزق و روزی دایی ابراهیم,دعای رزق و برکت,دعای رزق و روزی در مفاتیح الجنان,دعای رزق روز جمعه,دعای رزق و روزی مجرب,دعای رزق و روزی سریع,دعای رزق و روزی در قرآن,دعای رزق و روزی فوری,دعای رزق کیف پول,دعای رزق روزی خانه,دعای توسعه روزی و ادای قرض سریع التاثیر و تجربه شده,دعای روزی مجرب,دعای رزق و روزی مجرب,دعاي رزق و روزي مجرب,دعای افزایش رزق و روزی مجرب,دعای مجرب روزی فراوان,دعای افزایش رزق مجرب,دعای مجرب برای افزایش روزی,دعای مجرب رزق و روزی,مجرب ترین دعای رزق روزی,دعای بسیار مجرب برای روزی,دعای بسیار مجرب رزق و روزی,دعای بسیار مجرب برای زیاد شدن روزی,دعای بسیار مجرب برای رزق و روزی,دعای بسیار مجرب برای رزق و روزی مغازه

دعا مجرب برای فراوانی روزی و ادای قرض:

در کتاب عدّة الداعی ابن فهد (قدس سره) از معاذ بن جبل از رسول اکرم فرمودند است که فرمودند:ای معاذ! هر وقت قرض دار شدی، بخوان سورة«ملک» را تا آخر، پس از تلاوت سوره بگو:

 

یا رَحْمانَ الدُّنیا وَ الْآخِرةِ وَ رَحیمَهُما تُعْطی مِنْهُما ما تشاءُ و تَمْنَعُ مِنْهُما ما تَشاءُ صلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ و اقْضِ عَنّی دَیْنی.

دعایی که نقل می شود برای سعادت دنیا و آخرت و فراوانی روزی و پرداخت قرض ها مجرب است در چهارده روایت این دعا ذکر شده است . بعد از هر نماز هفت مرتبه خوانده شود .

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏.

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏َ مَا شَاءَ اللَّهُ‏ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ تَوَکَّلْتُ‏ عَلَی الْحَیِّ الَّذِی لا یَمُوتُ‏، وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی‏ لَمْ‏ یَتَّخِذْ صَاحِبَةً وَ لَا وَلَداً، وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ شَرِیکٌ فِی الْمُلْکِ، وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ‏ وَلِیٌّ مِنَ الذُّلِّ وَ کَبِّرْهُ تَکْبِیراً.

دعای مجرب برای ادای قرض و گرفتن طلب ها و وسعت روزی و ثروت:

سلام دوستان طی نظرات ڪه داشتم چند نظر بوده ڪه نتوانستند از طلبڪارها, بدهی خودشونو بگیرند و براشون چالش بزرگی شده این نسخه اے ڪه امروز در این پست میزارم در واقع هم طلبتونو سریع میگیرید هم بدهڪاریتونو میدید و هم براے ثروت و مال در زندگیتون تاثیر بسزایی داره پس قدر این نسخه رو بدونید خواهشابعد از هر نماز واجب این دعا را سه بار بخونید و در پایان 10 صلوات بفرستید.

اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَرحَمَنی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَرضِیَ عَنّی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَغفِرَلی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ.

ڪسانی ڪه با مداومت ڪردن با این دعا به نتیجه رسیدند در ڪمتر از 3 و یا چهار ماه بوده. خواهشا به خواندن این دعا مداومت ڪنید وادامه دهید.

ذڪات این عمل:

در جمعه آخر هر ماه یه بسته خرما  بیرون خیرات ڪنید و شڪم هفت نفر را سیر ڪنید حتی شده با یه نصفه نان و سبزے

***********************************************************

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *