خانه / دعا / دعایی برای برآورده شدن حاجت دور از انتظار سریع الاجابه

دعایی برای برآورده شدن حاجت دور از انتظار سریع الاجابه

دعایی برای برآورده شدن حاجت دور از انتظار سریع الاجابه

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای برآورده شدن حاجت دور از انتظار سریع الاجابه پرداخته ایم. برای حاجت روایی و رسیدن به خواسته های غیرممکن و بعید دعای مجرب و سریع الاجابه و قوی عنوان شده را بخوانید  که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای برآورده شدن حاجت دور از انتظار سریع الاجابه
دعایی برای برآورده شدن حاجت دور از انتظار

دعایی برای برآورده شدن حاجت دور از انتظار سریع الاجابه,دعای برآورده شدن حاجت سریع و غیر ممکن با معنی,دعای حاجت فوری و تضمینی,دعای گرفتن حاجت سریع,دعای مخصوص حاجت روایی,دعای مجرب و معتبر حاجت,بهترین دعای حاجت گرفتن,دعای سریع الاجابه و قوی حاجت,دعای رفع مشکلات مالی,دعای رفع مشکلات خانوادگی,دعای رفع مشکلات زن و شوهر,دعای رفع مشکلات و مریضی,دعای رفع مشکلات صوتی,دعای رفع مشکلات ازدواج,دعای رفع مشکلات از امام زمان.

این دعا برای رسیدن به خواسته ای خاص و یا براورده شدن حاجتی دور از انتظار میباشد و در بعضی کتب نسبت داده شده است به سفارش حضرت مهدی عج. برای تاثیر گذار بودن باید اذن استاد داشته باشید و در ساعت سعد طالعتون که محاسبه گردد نوشته همراه شود.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیمِ.

«أنْتَ اللهُ الَّذی لٰا إلٰهَ إلّا أنْتَ، مُبْـدِئُ الْخَلْقِ وَمُعیدُهُمْ وَأنْتَ اللهُ الَّذی لٰا إلٰهَ إلّا أنْتَ، مُدَبِّـرُ الْاُمُورِ، وَ بٰاعِثُ مَنْ فِی الْقُبُورِ، وَ أنْتَ اللهُ الَّذی لٰا إلٰهَ إلّا أنْتَ الْقٰابِضُ الْبٰاسِطُ، وَ أنْتَ الله الَّذی لٰا إلٰهَ إلّا أنْتَ، وٰارِثُ الْأرْضِ وَمَنْ عَلَیْهٰا. أسْئَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذی إذٰا دُعیتَ بِهِ أجَبْتَ، وَإذٰا سُئِلْتَ بِهِ أعْطَیْتَ وَ أسْئَلُکَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ أهْلِ بَیْتِهِ، وَ بِحَقِّهِمُ الَّذی أوْجَبْتَهُ عَلیٰ نَفْسِکَ أنْ تُصَلِّیَ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَ ٰالِ مُحَمَّدٍ، وَ أنْ‌ تَقْضِیَ لی حٰاجَتی، السّاعَهَ السّاعَهَ، یٰا سَیِّدٰاهُ، یٰا مَوْلٰاهُ، یٰا غِیٰاثٰاهُ، أسْئَلُکَ بِکُلِّ اسْمٍ سَمَّیْتَهُ بِهِ نَفْسَکَ، وَاسْتَأْثَرْتَ بِهِ فی عِلْمِ الْغَیْبِ عِنْدَکَ أنْ تُصَلِّیَ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَ ٰالِ مُحَمَّدٍ، وَ أنْ تُعَجِّلَ خَلٰاصَنٰا مِنْ هٰذِهِ الشِّدَّهِ، یٰا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَالْأبْصٰار، یٰا سَمیعَ الدُّعٰآءِ،‌إنَّکَ عَلیٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ، بِرَحْمَتِکَ یٰا أرْحَمَ الرّاحِمین؛

ترجمه دعای فوق :

به نام خداوند بخشنده مهربان.

تو آن خدایی هستی که جز تو معبودی نیست؛ آغازگر و بازگرداننده آفریدگان هستی و تویی آن خدایی که جز تو معبودی نیست؛ تدبیر کننده کارها هستی و هر که را در قبرهاست، برمی‌انگیزی؛ تو همان خدای یکتایی هستی که جز تو معبودی نیست؛ تنگ گیرنده و گستراننده هستی و تو آن، خدایی هستی که جز تو معبودی نیست و وارث زمین و ساکنان آن هستی. از تو درخواست می‌کنم به واسطه نامت که هرگاه بدان خوانده شدی، پاسخ دادی و هرگاه بدان وسیله از تو درخواست شده، عطا کردی و به حقّ محمّد و اهل بیت او و به واسطه حقّی که برای ایشان بر خود واجب ساخته‌ای. از تو درخواست می‌کنم تا بر محمّد و آل محمّد درود بفرستی و حاجتم را برآورده سازی؛ همین ساعت، همین ساعت ای آقای من؛ ای مولای من؛ ای فریادرس من؛ از تو می‌خواهم به واسطه تمامی نام‌هایی که خویشتن را بدان نامیده‌ای و آن را در دانش پنهانیت نزد خود نگه داشته‌ای؛ که بر محمّد و آل محمّد درود بفرستی و در رهایی ما از این گرفتاری و سختی شتاب کنی. ای دگرگون‌کننده دل‌ها و چشم‌ها؛ ای شنوای دعا؛ به راستی که تو بر هر چیزی توانا هستی؛ به واسطه رحمتت ای مهربان‌ترین مهربانان».

برگرفته از سایت ملکوت786

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *