خانه / دسته‌بندی نشده / دستور مجرب برای دستیابی به آرامش درونی و بیرونی و رفع نگرانی

دستور مجرب برای دستیابی به آرامش درونی و بیرونی و رفع نگرانی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دستور مجرب برای دستیابی به آرامش درونی و بیرونی و رفع نگرانی پرداخته ایم. برای داشتن آرامش و رفع بی اعصابی و دلشوره دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دستور مجرب برای دستیابی به آرامش درونی و بیرونی و رفع نگرانی,راه های معنوی رسیدن به آرامش اعصاب و روان و رفع دلشوره,ذکر و دعای مجرب برای آرامش اعصاب و روان,دعای قرآنی آرامش اعصاب,دستورالعمل تضمینی مخصوص آرامش روح و روان,بهترین ذکر برای دستیابی به آرامش,ذکر قرآنی برای رسیدن به آرامش

دستور مجرب برای دستیابی به آرامش درونی و بیرونی و رفع نگرانی

رسیدن به آرامش واقعی یکی از خواسته های همیشگی بشر بوده است و دراین راستا انسان تلاشهای بسیاری را انجام داده است.در حالیکه با کمترین تلاش و تنها با کمی تغییر در سبک زندگی می توان به آرامش رسید.آرامش روحی

وقتی ما با استرس در زندگی مواجه هستیم، تنش های فیزیکی و روانی را تحمل می کنیم و این تنش ها می توانند رو یکدیگر تاثیر بگذارند. استرس به صورت فیزیکی می تواند تنش روانی و عاطفی شما را افزایش دهد و برعکس.

در مقابل، آرام کردن بدن به طور فیزیکی می تواند به تسکین استرس روانی کمک کند و آرامش ذهن می تواند باعث آرامش شما به طور فیزیکی شود و تنش را از بدنتان دور می کند.یادگیری تکنیک های اصلی که هر دو نوع آرامش را ممکن می سازند، یک مسیر بسیار موثر برای تسکین استرس است.

فردی که اعصاب و روان خویش را کنترل نماید ، دیگر خشمگین و ناراحت نخواهد بود. پروردگار عالم یکی از خصوصیات انسان های پارسا و مومن را “کظم غیظ” و عفو از مردم می داند و می فرماید: مومنان به هنگام عصبانیت خشم خود را فرو می برند و از اشتباه مردم در می گذرند و همانا خداوند نیکوکاران را دوست دارد.

سوره های قرآنی برای دست یابی به آرامش

دعا و ذکر آرامش بخش انسان ها است. ازجمله رایج ترین دعاهای آرامش عبارتند از :

۱_ “ماشاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوّهَ اِلّا باللهِ العَلِیَّ العظیم “

با نیتی صادقانه و قلبی اگر این ذکر را بگویید تاثیر زیادی در کسب آرامشتان خواهید دید.

۲_ میرزا احمد آشتیانی در کتاب هدیه احمدی آورده است که علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان فرموده اند: برای رسیدن به آرامش در حالت نشسته و ایستاده دست خود را روی سینه بگذارید و چندین مرتبه آیه ۲۸ سوره رعد را بخوانید:

الذّینَ امَنوا و تَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِالله تَطمَئِنُ القلوب “

آرامش بخش ترین دعا برای آنان که به خدا ایمان دارند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *