خانه / دسته‌بندی نشده / دستور و نسخه مجرب برای دفع وسوسه در برخورد با دشمنان

دستور و نسخه مجرب برای دفع وسوسه در برخورد با دشمنان

در این مطلب از سایت‌ ادعیه و اذکار هاروس به دستور و نسخه مجرب برای دفع وسوسه در برخورد با دشمنان پرداخته ایم. برای دفع وسوسه در برخورد با دشمنان دعای مجرب عنوان ‌شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دستور و نسخه مجرب برای دفع وسوسه در برخورد با دشمنان,دستورالعمل دفع وسوسه در برخورد با دشمنان – نکات مهم دعای دفع وسوسه,دعای دفع سریع وسوسه,طلسم برای دفع وسوسه دشمنان,دستورالعمل دفع وسوسه,خوبی کردن در قبال بدی دشمنان,روش مبارزه با دشمنان سرسخت,جواب دادن بدی با نیکی به دشمنان

دستور و نسخه مجرب برای دفع وسوسه در برخورد با دشمنان

دعای دفع وسوسه در برخورد با دشمنان

یکى از مؤثرترین طرق مبارزه با دشمنان سرسخت و لجوج آن است که بدیها را به نیکى پاسخ دهند، اینجاست که شور و غوغائى از درون وجدان آنها برمى خیزد، و شخص بدکار را سخت تحت ضربات سرزنش و ملامت قرار مى دهد و در مقایسه او با طرف مقابل حق را به طرف مى دهد و همین امر در بسیارى از موارد سبب تجدید نظر دشمن در برنامه هایش مى گردد.

در سیره پیشوایان و روش عملى پیامبر (ص) و ائمه هدى (ع) بسیار دیده ایم که افراد یا جمعیت هائى را که مرتکب بدترین جنایات شده اند به نیکى پاسخ گفته و مشمول محبت شان ساخته اند و همین مساله سبب انقلاب و دگرگونى روحى و بازگشت آنها به طریق حق گردیده است.

ولى ناگفته پیداست که این دستور مخصوص مواردى است که دشمن از آن سوء استفاده نکند، آن را دلیل بر ضعف نشمارد، و بر جرات و جسارتش افزوده نگردد. و نیز مفهوم این سخن هرگز سازش کارى و قبول تسلیم در برابر وسوسه هاى دشمنان نیست و شاید به همین دلیل بعد از بیان این دستور در آیات فوق بلافاصله به پیامبر (ص) دستور داده شده است که از همزات و وسوسه هاى شیاطین و حضور آنها به خدا پناه ببرد.

نکته های طلایی دعای دفع وسوسه

۱- پناه دادن از شئون ربوبیت است. (رَبِّ أَعُوذُ بِکَ)

۲- پیامبران نیز باید به خدا پناه ببرند. (قُلْ رَبِّ أَعُوذُ بِکَ)

۳- پناه بردن به خداوند باید مکرر و جدى باشد. (تکرار «أَعُوذُ»)

۴- تنها پناهگاه مطمئن خداست. (بِکَ)

۵- یکى از راه‌هاى نفوذ شیطان، اشاره‌ها و وسوسه‌هاى او نسبت به برخوردهاى بد ما با دیگران است. (هَمَزاتِ)

۶- شیاطین، متعدد و وسوسه‌هاى آنان نیز گوناگون است. (هَمَزاتِ الشَّیاطِینِ)

۷- شیطان‌ها در انبیا نیز طمع دارند. (هَمَزاتِ الشَّیاطِینِ)

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *