خانه / دستوری مجرب برای دفع آزار و اذیت همسایگان / دعاهای بسیار قوی برای بستن زبان همسایه و خلاص شدن از همسایه بد

دعاهای بسیار قوی برای بستن زبان همسایه و خلاص شدن از همسایه بد

دعاهای بسیار قوی برای بستن زبان همسایه و خلاص شدن از همسایه بد

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس  دعاهای بسیار قوی برای بستن زبان همسایه و خلاص شدن از همسایه بد پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای بسیار قوی همسایه بد از شما دور می شود .

دعاهای بسیار قوی برای بستن زبان همسایه و خلاص شدن از همسایه بد
دعاهای بسیار قوی برای بستن زبان همسایه

دعای بستن زبان همسایه بد,دعا برای بستن زبان همسایه ها,دعا جهت بستن زبان همسایه,دعای برای بستن زبان همسایه,دعای دور شدن همسایه بد,دعا خلاص شدن از همسایه بد,دعا جهت خلاص شدن از همسایه بد,دعا خلاص شدن از همسایه بد,دعا جهت خلاص شدن از همسایه بد,دعا برای خلاص شدن از شر آدم بد.

دعا برای بستن زبان همسایه:

برای بستن زبان همسایه ی بد خود این دعا زبان بندی فوری است و می توانید آیه شریفه زیر را هفت مرتبه بر یک سنگریزه بخوانید و فوت کنید و به طرف همسایه ی بد خود بیندازید ، به اذن خداوند تبارک و تعالی ، زبان هماسیه ی بدتان بسته می گردد .

وَمَن لَّمْ یُؤْمِن بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ فَإِنَّا أَعْتَدْنَا لِلْکَافِرِینَ سَعِیرًا (سوره مبارکه الفتح ، آیه سیزدهم).

قواعد خواندن دعا : در هنگام تلاوت دعای زبان بند وضو داشته باشید و بدنتان در پاکی و طهارت کامل باشد.

فقط در امر حلال استفاده کرده و دقت کنید فردی که دعا را برای او به کار می برید مستحق این دعا باشد.

خلاصی از همسایه بد:

مردى از همسايه اش كه وى را مورد آزار و اذيت قرار مى داد در نزد امام حسن عليه‌السلام شكايت كرد . امام عليه‌السلام فرمودند : بعد از نماز مغرب دو ركعت نماز بخوان و سپس بگو :

يَا شَدِيدَ الِْمحَالِ يَا عَزِيزُ أَذْلَلْتَ بِعِزَّتِكَ جَمِيعَ خَلْقِكَ إِكْفِنِي شَرَّ فُلاَن بِمَا شِئْتَ.

اى خداوندى كه بهترين چاره سازى ! اى خداى توانا و قادر! اى آن كه بواسطه عزّت خويش همه موجودات عالم را خوار و ذليل كرده اى. هر گونه كه صلاح مى دانى شرّ فلانى را از سرمن كم كن.آن مرد چنين كرد . در دل شب بود كه فريادى شنيد و گفتند كه آن شخص امشب از دنيا رفت.

گلچینی از دعاهای برگزیده (تالیف بنیاد بین المللی دعا): صفحه ۱۹)

دعا برای نفرین بر همسایه مردم آزار:

یونس بن عمار گوید : به حضرت صادق (ع ) عرض کردم : من گرفتار همسایه اى از قـریـش از آل مـحـرز شـده ام کـه نـام مـرا فـاش کـرده و مرا شهره مردم ساخته (که همه مرا بشناسند) هرگاه به او بگذرم. گوید : این رافضى است و مالها را به نزد جعفر بن محمد مـى بـرد؟

گوید: حضرت به من فرمود : در نماز شب به او نفرین کن آنگاه که به سجده روى در سـجـده آخـر از رکـعـت اول ، پـس خداى عزوجل را حمد کن و تمجید نما و بگو:

اللَّهُمَّ إِنَّ فـُلَانَ بـْنَ فـُلَانٍ قـَدْ شـَهـَرَنـِی وَ نـَوَّهَ بِی وَ غَاظَنِی وَ عَرَضَنِی لِلْمَکَارِهِ اللَّهُمَّ اضْرِبْهُ بِسَهْمٍ عَاجِلٍ.

برگرفته از سایت دعاگو                     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *