خانه / جهت ازدواج / دعا و ختم های قوی برای ازدواج سریع دختر و گشایش بخت تضمینی

دعا و ختم های قوی برای ازدواج سریع دختر و گشایش بخت تضمینی

دعا و ختم های قوی برای ازدواج سریع دختر و گشایش بخت تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس دعا و ختم های قوی برای ازدواج سریع دختر و گشایش بخت تضمینی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده بخت دختر باز می شود و ازدواج خوبی خواهد داشت .

دعا و ختم های قوی برای ازدواج سریع دختر و گشایش بخت تضمینی
دعا و ختم های قوی برای ازدواج سریع دختر و گشایش بخت

دعا ازدواج سریع,دعا ازدواج سریع با معشوق,دعا ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج سریع و آسان,دعای ازدواج سریع ایت الله بهجت,دعای ازدواج سریع اهل سنت,دعای ازدواج سریع ,دعای ازدواج سریع نخودکی,دعای ازدواج سریع امام علی,دعای ازدواج سریع ملکوتیها,دعای سریع ازدواج موفق,ختم ازدواج سریع,ختم برای ازدواج سریع,ختم صلوات برای ازدواج سریع,ختم سوره برای ازدواج سریع,ختم سوره حمد برای ازدواج سریع,ختم سوره یس برای ازدواج سریع,ختم سوره حمد برای ازدواج سریع,ختم سوره یس برای ازدواج سریع,ختم بسم الله برای ازدواج سریع ,ختم بسم الله برای ازدواج سریع,ختم حضرت زینب برای ازدواج سریع,ختم سوره طه برای ازدواج سریع.

دعا برای ازدواج سریع دختر:

این دعا برای ازدواج سریع دختر و خواستگار آمدن برای دختر و گشایش بخت دختر مجرد کار ساز است :

إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا.

(۴۱ فاطر) را بمدت ۴۰ روز روزی ۴۰ مرتبه خوانده شود.

دعایی دیگر برای گشایی:

چنانچه دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است به مدت چهل روز بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند :

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن (سوره انبیا آیه هشتاد نُه).

ان شاءالله به زودی به خانه بخت می رود. تذکر : در زمان خاصی که نماز نمی خوانند از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید ، بعد از غسل باقیماندۀ چهل روز را بجا بیاورید .

ختم مجرب برای بخت گشایی و ازدواج:

برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم شریفه ذیل که مجرب است و مدت آن یک هفته است پیشنهاد می شود :

هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخواند.

هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کند.

هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند.

هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند.

این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد .

 

برگرفته از سایت دعاگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *