خانه / دعا /  دعاهای بسیار مجرب برای ازدواج مجدد مطلقه خوشبخت شدن

 دعاهای بسیار مجرب برای ازدواج مجدد مطلقه خوشبخت شدن

 دعاهای بسیار مجرب برای ازدواج مجدد مطلقه خوشبخت شدن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس دعاهای بسیار مجرب برای ازدواج مجدد مطلقه خوشبخت شدن پرداخته ایم ان شاءالله با  دعاهای تجربه شده ازدواج خوبی سرانجام می گیرد .

 دعاهای بسیار مجرب برای ازدواج مجدد مطلقه خوشبخت شدن
دعاهای برای ازدواج مجدد مطلقه

دعای ازدواج مجدد زن مطلقه,دعا برای ازدواج مجدد زن مطلقه,دعا برای ازدواج مجدد مرد,دعا برای ازدواج مجدد زن بیوه,دعا برای ازدواج مجدد شوهر,دعا برای جلوگیری از ازدواج مجدد شوهر,دعا برای ازدواج مطلقه,دعا برای ازدواج زن مطلقه,دعا برای ازدواج دختر مطلقه,دعا برای ازدواج با معشوق,دعا برای ازدواج مجدد,دعا برای ازدواج ,دعا برای ازدواج پسر,دعا برای ازدواج پسران,دعا برای ازدواج,دعای ازدواج در یک هفته,دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج با معشوق با اسم مادر,دعای ازدواج با شخص مورد نظر,دعای ازدواج دختری که در خانه مانده,دعای ازدواج بهجت,دعای ازدواج مسیحیان,دعای ازدواج با پسر مورد علاقه.

 

دعا ازدواج مجدد زنان مطلقه و خوشبخت شدن:

بانام خدای رحمن و رحیم نیت کند و سپس اغاز غسل گیرد و قبل از نماز صبح به جا آورده و ۲۳۲ مرتبه این آیه را :

وَ إِذا طَلَّقْتُمُ النِّساءَ فَبَلَغْنَ أَجَلَهُنَّ فَلا تَعْضُلُوهُنَّ أَنْ یَنْکِحْنَ أَزْواجَهُنَّ إِذا تَراضَوْا بَیْنَهُمْ بِالْمَعْرُوفِ ذلِکَ یُوعَظُ بِهِ مَنْ کانَ مِنْکُمْ یُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ ذلِکُمْ أَزْکى‏ لَکُمْ وَ أَطْهَرُ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُون .
قرائت نماید و به آبی بدمد و سپس بنوشد و کمی را به صورتش بپاشد و دو مرتبه آنرا با گلاب و زعفران نوشته و یکی را با خود و دیگری را در منزل پنهان سازد .
در آخر نیز ذکر[ یا لطیف ] را ۱۰۰۰مرتبه قرائت نماید و در روزهای بعد ذکر [یا لطیف] را روزی ۱٢٩ مرتبه پس از نماز قرائت نماید. ان شاءالله بختش باز و مجدد ازدواج میکند و خوشبخت خواهد شد .

دعای مجرب ازدواج دختران و پسران  :

دعای ذیل در کتاب بحارالانوار جلد ۱۰۳ باب الدعاء به نقل از حضرت علی (ع) ذکر گردیده است :

«هر که قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد و این دعا را بخواند :
اللهم ارزقنى زوجه صالحه ولودا ودودا غیورا قنوعا ان احسنت شکرت و ان اسئت غفرت و ان ذکرت الله تعالى اعانت و ان نسیت ذکرت و ان خرجت من عند‌ها حفظت و ان دخلت علی‌ها سرت و ان امرت‌ها اطاعتنى و ان اقسمت علی‌ها ابرت قسمى و ان غضبت علی‌ها ارضتنى یا ذالجلال والاکرام هب لى ذلک فانما اسالک ولا اجد الا ما قسمت لى.»   

 

برگرفته از سایت اهنوس  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *