خانه / برای حاجت / دعای رفع غم و زیاد شدن روزی و طلب حاجات زندگی

دعای رفع غم و زیاد شدن روزی و طلب حاجات زندگی

دعای رفع غم و زیاد شدن روزی و طلب حاجات زندگی

امروز و در این مطلب یک بار دیگر به شما عزیزان در سایت هاروس رهگشای اسلامی پرخیر و برکتی می آموزیم که تجربه شده و سبب می شود هر گونه غم و اندوه از زندگی شما دور شود و به سرانجام های خوش فکر کنید؛ از این رو متن کامل دعای رفع غم و زیاد شدن روزی و طلب حاجات زندگی را در سایت هاروس بخوانید که ان شاءالله نتیجه بخش خواهد بود.

دعای رفع غم و زیاد شدن روزی و طلب حاجات زندگی
دعای رفع اندوه و زیاد شدن روزی و طلب حاجات

دعای رفع غم و غصه,دعای رفع غم و اندوه صحیفه سجادیه,دعای رفع غم و گرفتاری,دعای رفع غم و پریشانی,دعای رفع غم و اندوه و گشاده شدن کارها,دعای رفع غم و افسردگی,دعای رفع غم و نگرانی,دعای رفع غم امام سجاد علیه السلام مجرب و پرخیر و برکت,دعای روزی زیاد,دعای روز یکشنبه,دعای روزی مغازه,دعای روزی رسان,دعای روزی برای مغازه,دعای روزی و برکت,دعای روزی مغازه صوتی,دعای روزی امام جواد,دعای روزی صوتی,دعای روزی ایت الله بهجت,دعای روزی برکت,دعای روزی و ثروت,دعای روزی روز جمعه,دعای روزی از غیب,دعای روزی جمعه,دعای روزی خوب,دعای روزی شنبه,دعای روزی مجرب,دعای روزی در روز جمعه,دعای روزی در سجده.

دعای رفع غم و زیاد شدن روزی و طلب حاجات زندگی:

حضرت سجاد علیه السلام می فرماید : در روز عاشورا پدرم مرا به سینه اش  چسباند و این در حالی بود که خون او می جوشید ! به من فرمود : از من دعایی حفظ کن که مادرم فاطمه به من آموخت و او از پیامبر اکرم وپیامبر نیز از جبرئیل آموخته است . اگر حاجت مهمی داشتی و زمانیکه غم بر تو نازل گشت بگو :

بِحَقِ‏ يس وَ الْقُرْآنِ الْحَكِيمِ‏ وَ بِحَقِ‏ طه‏ وَ الْقُرْآنِ الْعَظِيمِ يَا مَنْ يَقْدِرُ عَلَى حَوَائِجِ السَّائِلِينَ يَا مَنْ يَعْلَمُ مَا فِي الضَّمِيرِ يَا مُنَفِّسُ‏ عَنِ‏ الْمَكْرُوبِينَ‏ يَا مُفَرِّجُ‏ عَنِ‏ الْمَغْمُومِينَ‏ يَا رَاحِمَ الشَّيْخِ الْكَبِيرِ يَا رَازِقَ‏ الطِّفْلِ الصَّغِيرِ يَا مَنْ لَا يَحْتَاجُ إِلَى التَّفْسِيرِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِي  سپس حاجت خود را ذکر کن .

ختم کسب رزق و روزی:

از امام صادق علیه السلام نقل کرده اند که فرمود:

هر کس سوره انفطار و مطففین و انشقاق را در نماز واجب و مستحب، بسیار بخواند، خداوند هیچ حاجتی از او را رد نمی کند و هیچ چیز او را در آخرت از خدا دور نمی سازد و پیوسته کرامت های الهی در پیش روی او خواهند بود و خدا با نظر رحمت به او می نگرد تا از حساب خلایق فارغ شود. (105) درباره تأثیر قرآن در فراهم آمدن حاجت روایاتی دیگر نیز هست که به آنچه گفته شده بسنده می کنیم.

****************************

برای رسیدن به حاجت فوری ، در مدت هفت شب متوالی سوره مبارکه طه را از آیات ششم تا سی و ششم قرائت کند ، حاجتش روا میشود. مجرب است.

****************************

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *