خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعاهای تجربه شده برای دفع چشم زخم با تخم مرغ مجرب

دعاهای تجربه شده برای دفع چشم زخم با تخم مرغ مجرب

دعاهای تجربه شده برای دفع چشم زخم با تخم مرغ مجرب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعایاب دعاهای تجربه شده برای دفع چشم زخم با تخم مرغ مجرب قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله چشم زخم از بین خواهد رفت .

دعاهای تجربه شده برای دفع چشم زخم با تخم مرغ مجرب
دعاهای تجربه شده برای دفع چشم زخم با تخم مرغ

دعا چشم زخم ,دعا چشم زخم,دعا چشم زخم کودک,دعا چشم زخم مغازه,دعا چشم زخم جاعت,دعا چشم زخم امام جواد,دعا چشم زخم,دعا چشم زخم نوزاد,دعای چشم زخم قوی,دعای چشم زخم برای کودک,دعای چشم زخم ,دعای چشم زخم برای مغازه,دعای چشم زخم امام جواد,دعای چشم زخم امام صادق,دعای چشم زخم,دعای چشم زخم برای کودک , دعای دفع چشم زخم ,دعای دفع چشم زخم در مفاتیح ,دعای دفع چشم زخم ,دعای دفع چشم زخم آیت الله بهجت,دعای دفع چشم زخم برای نوزاد,دعای دفع چشم زخم روی تخمه مرغ,دعای دفع چشم زخم 

دعای برای دفع چشم زخم با تخم مرغ مجرب:

برای انجام دعای چشم زخم تخم مرغ این دستور رانجام دهید بدین شکل که شخصی که چشم خورده باید بایستد و شما یک عدد تخم مرغ را در دست گرفته و ابتدا به سر او بمالید و سوره توحید را بخوانید و سپس بر شانه راست بمالید و سوره توحید بخوانید و سپس بر شانه چپ همین اقدام را انجام دهید. دوباره تخم مرغ را به سر شخص چشم خورده بمالید و این دعا را بخوانید :

بسم اللهِ الَّذی لایَضُرُّ مَعَ اِسمِهِ شَیءٌ فی الارضِ و لا فی السَّماء و هُوَ السَّمیع العَلیم

همین دستور دعای چشم زخم روی تخم مرغ را بر شانه راست و چپ شخص اجرا کنید و دعای فوق را بخوانید.

حال تخم مرغ را در دست راست شخص بگذارید تا شخص ان را فوت کند سپس ۷مرتبه بگویید ( یا الله یا رب یا حفیظ یا مانع ) و بعد دوباره شخص تخم مرغ را فوت کند. ظرف آبی بین پاهای شخص بگذارید و تخم مرغ را درون ظرف بزنید تا بشکند. محتویات ظرف را دور بریزید.

دعای مجرب برای دفع چشم زخم و نظر:

این کلمات را بنویسد بر روى تخم مرغ پس اگر به جهت انسان باشد در میان دو پاى او بر زمین بزند و بشکند و اگر حیوان باشد در میان او زند تا شکسته شود و در وقت شکستن تخم مرغ بگوید: بسم اللّه و باللّه و على اسم اللّه و اسم العین .

و کلماتى که بر تخم مرغ باید بنویسد این است (جاعت ) (جیعت ) (فجیعت ) (فجعجعت ) (انفجعت ) (انفجلقت ).

منبع : گنج های معنوی

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *