خانه / دعاهای مجرب و قوی / دعاهای مجرب و قوی برای قفل کردن شهوت مرد سریع الاتاثیر

دعاهای مجرب و قوی برای قفل کردن شهوت مرد سریع الاتاثیر

دعاهای مجرب و قوی برای قفل کردن شهوت مرد سریع الاتاثیر

در این پست از سایت هاروس دعاهای مجرب و قوی برای قفل کردن شهوت مرد سریع الاتاثیر یعنی دعاهای مجرب برای قفل کردن شهوت مرد قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاء الله شهوت مرد روی زنهای نامحرم بسته خواهد شد .

(صرفا در امر حلال استفاده شود)

 

دعاهای مجرب و قوی برای قفل کردن شهوت مرد سریع الاتاثیر
دعاهای مجرب و قوی برای قفل کردن شهوت مرد سریع الاتاثیر

 دعای بستن شهوت مرد ,دعای بستن مرد روی زنهای دیگر ,دعای بستن مرد زناکار, طلسم بستن مرد قوی ,دعا برای قفل مرد, دعای دفع مرد فاسد, دعای دور کردن مرد از زن نامحرم, دعا مرد بد اخلاق ,دعای مرد برای همسرش, دعای مرد, دعای مرد خسیس

دعا برای قفل مرد: دعا برای قفل مرد مخصوص زنانی است که به اندازه کافی به همسرشان اعتماد ندارند و به دنبال دعا برای جلوگیری از خیانت مرد به زن هستند. دعا برای قفل مرد که در زیر آمده است را بخوانید تا بتوانید با رام کردن شوهر خود او را برای همیشه به خودتان قفل کنید و از خیانت وی جلوگیری کنید.« لَقَدْ جَأَکُم‌ْ رَسُول‌ٌ مِن‌ْ أَنْفُسِکُم‌ْ عَزِیزٌ عَلَیْه‌ِ مَاعَنِتُّم‌ْ حَرِیص‌ٌ عَلَیْکُم بِالْمُؤْمِنِین‌َ رَؤُوف‌ٌ رَحِیم‌ٌ إِن تَوَلَّوْا فَقُل‌ْ حَسْبِیَ اللّه‌ُ لاَإِلَه‌َ إِلآ هُوَ عَلَیْه‌ِ تَوَکَّلْت‌ُ وَهُوَ رَب‌ُّ الْعَرْش‌ِ الْعَظِیم‌ِ. »

دعای مجرب برای گشودن شخصی که شهوتش بسته شده:منظور کسی هست که قادر به جماع نیست هر که این آیه را بر سفال سفید نویسد به گلاب و زعفران و به آب باران بشوید و به کسی دهد که او را بسته باشند گشاده گردد. آیه ۲۹ سوره شوری :

وَمِنْ آیَاتِهِ خَلْقُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَثَّ فِیهِمَا مِنْ دَابَّةٍ وَهُوَ عَلَى جَمْعِهِمْ .

دعای بستن مرد :اگر آیات شریفه ذیل بر خوردنی یا نوشیدنی فرد مطلوب خوانده شود زبانش به اذن خداوند سبحان در حق شما بسته خواهد شد.
و آن آیات این است: صم بكم عمي فهم لا يرجعون , صم بكم عمي فهم لا يعقلون , صم بكم عمي فهم لا يسمعون , صم بكم عمي فهم لا يتكلمون , صم بكم عمي فهم لا يبصرون , فسيكفيكهم الله وهو السميع العليم.

دعای قفل شهوت بین دو نفر:اگر خواهی که دو نفر شهوت شان قفل شود و از یکدیگر سرد شوند از زیر قدم هر دو خاک بردار و هفت مرتبه سوره اذا زلزله ( زلزال ) را بر آن خاک بخوان و در آب روان ریخته و بگو قفل کردم و سرد کردم دل فلان بن فلان را از دل فلان بن فلان.دعای مجرب به جهت قفل شهوت و دل سردی به جهت بغض و سردی ۷ مرتبه این آیه را بر شیرینی بخوان و به هر دو طرف یا یک طرف بده تا بخورند از هم سرد و جدا شوند. وَأَلْقَیْنَا بَیْنَهُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَاءَ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ کُلَّمَا أَوْقَدُوا نَارًا لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللَّهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَسَادًا وَاللَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُفْسِدِینَ.

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *