خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای آمرزش و استغفار از گناهان از پیامبر اکرم(ص)

دعایی برای آمرزش و استغفار از گناهان از پیامبر اکرم(ص)

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای آمرزش و استغفار از گناهان از پیامبر اکرم(ص) پرداخته ایم. برای آمرزش و طلب بخشش و توبه از گناهان دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای آمرزش و استغفار از گناهان از پیامبر اکرم(ص),دعای آمرزش گناهان از حضرت رسول اکرم (ص),دعای بخشیده شدن گناهان,دعای تضمینی آمرزش گناهان,دعای سریع الاجابه برای آمرزش گناهان,دعای وارد شدن به بهشت پس از مرگ,دعای قوی و معتبر آمرزش گناه,دعای مغفرت و استغفار,دعای آمرزیده شدن,طلسم آمرزش گناهان

دعایی برای آمرزش و استغفار از گناهان از پیامبر اکرم(ص)

هرکس در شب یا روز جمعه این دعا را، هفت بار بخواند، اگر در آن شب یا در آن روز از دنیا برود وارد بهشت مى شود؛

و آن دعا این است:

اللَّهُمَّ أَنْتَ رَبِّی لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ خَلَقْتَنِی وَ أَنَا عَبْدُکَ وَ ابْنُ أَمَتِکَ وَ فِی قَبْضَتِکَ وَ نَاصِیَتِی بِیَدِکَ أَمْسَیْتُ عَلَى عَهْدِکَ وَ وَعْدِکَ مَا اسْتَطَعْتُ أَعُوذُ بِرِضَاکَ مِنْ شَرِّ مَا صَنَعْتُ أَبُوءُ بِنِعْمَتِکَ [بِعَمَلِی ] وَ أَبُوءُ بِذَنْبِی [بِذُنُوبِی ] فَاغْفِرْ لِی ذُنُوبِی إِنَّهُ لا یَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلا أَنْتَ .

خدایا! تویى پروردگار من، شایسته ی پرستشى جز تو نیست، تو مرا آفریدى و من بنده تو و فرزند کنیز تو و در دست قدرت توأم و زمام زندگى ام به دست توست، تا توانستم بر عهد و پیمان روز را به شب آوردم.

از شرّ آنچه انجام دادم به خوشبینى و خشنودى تو پناه می آورم، به نعمتت اعتراف و به گناهم اقرار مینمایم پس گناهانم را بیامرز، زیرا گناهان را جز تو نمى آمرزد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *