خانه / دعا / دعایی برای اجاره رفتن آپارتمان – دعا برای زود اجاره دادن مغازه و ملک

دعایی برای اجاره رفتن آپارتمان – دعا برای زود اجاره دادن مغازه و ملک

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای اجاره رفتن آپارتمان – دعا برای زود اجاره دادن مغازه و ملک پرداخته ایم. برای زود اجاره دادن خانه و آپارتمان و مغازه و ملک دعای مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای اجاره رفتن آپارتمان – دعا برای زود اجاره دادن مغازه و ملک،دعای اجاره رفتن منزل آپارتمان – دعا برای زود اجاره دادن مغازه و خانه,دعای اجاره دادن مغازه,دعای اجاره دادن منزل و خانه,دعای اجاره دادن آپارتمان,دعای اجازه رفتن فوری مغازه,دعای مخصوص اجاره سریع مغازه و فروشگاه,دعای قرانی اجاره گرفتن خانه و مغازه,دعا برای پیدا شدن خانه اجاره ای

دعایی برای اجاره رفتن آپارتمان – دعا برای زود اجاره دادن مغازه و ملک

برای اجاره رفتن خانه و آپارتمان ، روزانه هفت مرتبه سوره زلزال را قرائت کند و این عمل را تا ده روز ادامه دهد. منزل یا آپارتمان یا مغازه اش بزودی با شرایط خوب به اجاره خواهد رفت.

مجربات باقر

*****************************

ختم حدیث کثاء برای حل مشکل خانه و مسکن

در سال ۱۴۳۰ با هدایت و برکت برنامه های مجالس معارف ‏الهی با کتاب شریف “آثار شگفت حدیث کساء” آشنا شدم، و با مطالعه ‏آن کتاب، آثار و برکات این حدیث شریف را در حل مشکلات بسیاری از مردم مطالعه کردم.

در مجالس مختلف نیز معارف مربوط به مقام حضرت زهرا (علیها السلام) و آثار و برکاتی که بواسطه ایشان در این حدیث می‏باشد را از طریق مجالس حسینیه محل اشنا و مطلع شدیم.

این گذشت تا ‏مدتی بعد که مدت اجاره خانه مان داشت به اتمام می رسید، و یکباره صاحب خانه به ما اعلام کرد که: خانه خویش را فروخته و ما به فکر خانه باشیم، که در موعد مقرر باید خانه را تخلیه کنید.

با این اعلام صاحب خانه، با اینکه چند ماه تا زمان تخلیه منزل فرصت داشتیم ولی فورا شروع به جستجو برای خانه رهن و اجاره کردیم، اما با توجه به اینکه پول ما برای رهن و اجاره کم بود، هر کجا که مراجعه می کردیم می گفتند با این پول خانه ای برای شما نداریم، و می گفتند: با این مقدار ‏پول خانه گیرتان نمی آید، محله های مختلف را رفتیم ولی فایده نداشت.

از حدود یک ماه پیش از نزدیک شدن موعد تخلیه منزل، اضطراب و استرس من و خانواده ام بیشتر شد، در مجالس حسینیه و زیارتها که می رفتیم برای گشایش و حل مشکل مسکنمان دعا می کردیم، و جستجو می کردیم ولی نتیجه نمی گرفتیم، تا اینکه در دو هفته قبل از موعد تخلیه در زیارت حضرت علی بن همزه (از نوادگان حضرت امام کاظم (ع) و از اولیاء الهی صاحب کرامت که مزار منورشان در شیراز می باشد) به ساحت مقدس ایشان متوسل شدم و در آنجا برای حل مشکلمان حدیث شریف کساء را خواندم، و در هفته بعد از آن در ساعتی که از روی تقویم اختیارات نجومی نگاه کردیم و برای استجابت دعا سعد خاص بود به زیارت حضرت عبدالله (از امامزادگان شیراز) رفته برای حل این مشکل به ایشان متوسل شدیم، و فردایش نیز در تقویم اختیارات نجومی برای استجابت دعا از اوقات سعد نسبی بود، بعد از خواندن نماز عصر با حال اضطرار و انقطاع از همه جا متوسل به حدیث شریف کساء شدیم، و آنرا به همراه نوای دلنشین مرحوم آیت الله شیخ عبد الحسین واعظ خراسانی که حدیث کساء را قرائت فرموده بودند، شروع به خواندن و زمزمه کردیم و از حضرت مولا صاحب الزمان (منه السلام) ‏خواستیم که فرج و گشایش در مشکل مسکن ما بنمایند، و خانه ای در محله مورد نظرمان نصیب فرماید، که با مقدار پول ما هم متناسب باشد.

چند دقیقه پس از فراغت از خواندن این حدیث شریف با بنگاه معاملات مسکن در همان محله و خیابان مورد نظرمان تماس گرفتم و مسئول آن گفت که: همین امروز یکی از دوستان او که از شهر ما به شهری دیگر نقل مکان کرده، و خانه خود را برای اجاره نزد او گذاشته تماس گرفته و گفته است که مقداری پول لازم دارد پس خانه او را با قیمتی کمتر برایش اجاره بدهند، پس من هم بلافاصله نزد او رفتم و پس از صحبت با مالک خانه، وی آن خانه را در همان محل مورد نظر با همان ‏مقدار پول که داشتم اجاره داد، و با توسل به حدیث شریف کساء و پناهنده شدن به ساحت مقدس حضرت ولی عصر مولانا صاحب الزمان (منه السلام) مشکل مسکنمان در چند روز آخر مهلت تخلیه به نحو خوبی برطرف شد.

با شکر و سپاس به درگاه الهی توفیق و سلامتی برای مؤسس این مجالس دروس معارف الهی که ما را به بهرمندی از آثار و برکات این حدیث شریف رهنمون شدند را از خداوند متعال خواستاریم.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *