خانه / ابطال طلسم / دعایی برای باطل کردن طلسم سحر دفینه و گنج

دعایی برای باطل کردن طلسم سحر دفینه و گنج

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای باطل کردن طلسم سحر دفینه و گنج پرداخته ایم. برای ابطال سحر و طلسم و جادو دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الاثله کارگشا باشد.

دعایی برای باطل کردن طلسم سحر دفینه و گنج,دعای طلسم شکن عتیقه و دفینه,دعای طلسم شکن زیرخاکی,دعای طلسم شکن بر روی گنج و دفینه,بهترین دعای طلسم شکن زیرخاکی و عتیقه,دعای شکستن طلسم گنج و دفینه,دعای قوی و مجرب شکستن طلسم دفینه و گنجینه,آیات طلسم شکن دفینه و گنج,دعای از کار انداختن طلسم دفینه,دعای خنثی کردن طلسم و سحر دفینه و گنج

دعایی برای باطل کردن طلسم سحر دفینه و گنج

آیات 60 قاف چیست :

در مورد این دعا سندی پیدا نشد ولی انچه که در توضیح آن گفته شده است این است که در كلام الله مجید 6 آیه باشد كه در هر یك از آن آیات شریف حرف (ق) 10 بار تكرار شده است به همین علت هر یك از این آیات را به تنهایی10 قاف گویند و چون 4 آیه در كنار هم قرار گیرد آنرا 40 قاف نامند و هر گاه 6 آیه در كنار هم باشد آنرا 60 قاف خواهند گفت

پس اگر در جایی اشاره به 10 قاف شد منظور یك آیه از این آیات كریمه میباشد و 40 قاف دلیل بر 4 آیه مباركه و 60 قاف هم منظور از 6 آیة شریفه خواهد بود.

خواص و فضیلت آیات 60 قاف :

۱- هر کس هر روز یکبار این شش آیه شریف را قبل و یا بعد از نماز صبح بخواند و بر این اساس مداومت نماید چنانچه دنیا را بلا گرفته باشد و جمله کاهنات بر علیه او اقدام نمایند بقدرت این آیات هیچ صدمه‏ای به او نخواهد رسید و جمله آنها دفع و رفع گردد.

۲- دارنده این آیات همیشه در پناه خدا و موکلین این آیات خواهد بود و مهرش در قلوب آدمیان و موجودات خواهد افتاد و عاقبت بخیر باشد و رستگار از دنیا بیرون رود .

۳-اگر کسی این آیات شریف را به مشک و زعفران نوشته همراه خود نگهدارد و یا هر روز صبح شش آیه را یکبار بخواند زبان دشمنانش بسته گردد و هیچ آزاری به او نتوانند برسانند.

۴-اگر دختری را بخت بسته باشد و به شوهر نرود با مشک و زعفران نوشته در گوشة چادر خود بیاویزد و یا در زیز گیسوان خود مخفی سازد و نیز آن نوشته را در آب انداخته و از آبش بنوشد و قدری به سر و صورتش بمالد به اذن خدا در مدت ۶۰ روز به خانه بخت برود.

۵- اگر بیماری همراه خود نگهدارذ و یا بشوید و از آبش بنوشد به اذن خدا شفاء بگیرد.

۶-اگر زنی همسر بد خلق و بد زبانی داشته باشد و یا اگر مردی زنی سلیطه داشته باشد این آیات به مشک و زعفران نوشته سپس در آب بشوید و از آن آب قدری به او بخوراند و روزها آن آیات را همراه خود نگهدارد و شبها در زیر بالین خود بگذارد به اذن خدا چنان بهم محبت نمایند که انگشت نمای دیگران گردند.

۷- اگر در مکانی شیاطین و ارواح پلید تجمع کرده باشند و یا خانه‏ای را تصرف نموده باشند و ساکنین آنرا آزار رسانده و یا بترسانند این آیات را نوشته در آن مکان بیاویزند و نیز شسته آبش را در آن مکان و یا خانه بپاشند به اذن خدا آن محل و خانه را ترک کرده و تا ابد برنگردند.

۸-اگر بر روی دفینه طلسم مار موکل باشد هنگام کاویدن در محل ۶۰ قاف را ۲۴۰ مرتبه بخوانند آن طلسم ظاهر نگردد و اگر هم ظهور نماید هیچ آسیبی نتواند برساند.

۹-اگر بر روی دفینه طلسم رعد باشد هنگام کار ۶۰ قاف را ۲۷۰ الی۳۰۰ مرتبه بخوان باطل شود.

۱۰-اگر بر روی دفینه طلسم ماهی باشد هنگام کار دفین ۶۰ قاف را ۱۸۰ مرتبه بخوان باطل شود.

۱۱-اگر بر روی دفینه طلسم آب باشد هنگام کاویدن آن ۶۰ قاف را ۷۰ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۲-اگر بر روی دفینه طلسم افعی باشد هنگام عمل ۶۰ قاف را ۳۴۱ مرتبه بخوانند باطل شود.

۱۳-اگر بر روی دفینه طلسم پرندگان باشد هنگام کار ۶۰ قاف را ۲۰۰ مرتبه خوانده باطل شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *