خانه / دسته‌بندی نشده / متن دعای توسل به امامان و رسول خدا(ص) همراه با روضه

متن دعای توسل به امامان و رسول خدا(ص) همراه با روضه

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به متن دعای توسل به امامان و رسول خدا(ص) همراه با روضه پرداخته ایم. برای توسل به پیامبر اکرم(ص) مطلب و دعای مجرب عنوان شده را بخوانید  که ان شاء الله کارگشا باشد.

متن دعای توسل به امامان و رسول خدا(ص) همراه با روضه,دعای توسل به امامان,دعای توسل به اهل بیت,دعای توسل به پیامبر اکرم,دعای توسل به ائمه اطهار,متن کامل دعای توسل و روضه امامان,متن روضه خوانی اهل بیت,روضه و مناجات با اهل بیت,متن مناجات با امامان و پیامبر

متن دعای توسل به امامان و رسول خدا(ص) همراه با روضه

گریز شماره یک دعای توسل

فراز مربوط به پیامبر(ص)

آی کسانی که اومدید متوسل به اهل بیت (ع) شوید امروز باید هر چه حاجت دارید مـد نظر بیاورید و در خونه ی تک تک چهارده نور و چهارده معصوم (ع) را بزنید و گدایی کنید. چهارده تا خانه را باید سر بزنید و التماس کنید تا شاید دم در یکی از این خانه ها ی صاحب کرم دلتون بشکنه و حاجت هاتون رو بگیرید. اولین جایی که در دعای توسل باید سر بزنی در خانه ی رسول خداست ،در خانه ی پدر فاطمه (س) است ، در خانه ی کسی است که در مهربانی و علاقه ی به امتش خیلی حریصه، آی مردم ! امشب دلتون رو روانه ی مدینه ی پیغمبر (ع) کنید، برید تو صحن با صفای حرم نبوی ! خوشا به حال اونایی که مدینه رفتند ! خوشا به حال اونایی که تو صحن باصفای رسول خدا (ص) با پیامبر خدا (ص) نجوا کرده اند! آی اونایی که حرمش نرفتید، ان شاءالله قسمتتون میشه میرید می بینید که حرم رسول خدا (ص) خیلی صفا داره ، آدم تو حرم پیامبر (ع) احساس امنیت میکنه تو حرمش محبت و مهربانی و رئوفی پیامبر رو حس میکنه ، اما آی مردم بذارید یه چیزی بگم من میخوام بگم این احساس محبت وآرامش تا وقتیست که صورتت مقابل گنبد سبز و باصفای رسول خداست اما اگه برگردی و به پشت سرت نگاه کنی یک قبرستانی رو می بینی که با دیدنش غم بزرگی روی دلت میشینه ، یه قبرستانی رو می بینی که پر از غربته، قبرستانی رو با چشمانت می بینی که تعدادی کبوتر بالای چهار قبر خاکی و بدون بارگاه طواف میکنند. بخدا آدم دلش میگیره ! وقتی وارد حرم نبوی میشی خیلی دلت آرام میگیره احساس میکنی خانه ی پدرته ، مهر و محبت شدیدی از طرف رسول خدا (ص) وجودت رو میگیره اما وقتی از حرم رسول خدا (ص) به سمت قبرستان بقیع بیرون میایی و پا در کوچه ی بنی هاشم میذاری یک احساس دیگری در تو بوجود میاد میخوای بگم چه حسی میاد سراغت ؟ آی مادر دوستها ! آی غیرتمندها آدم وقتی وارد کوچه ی بنی هاشم میشه وقتی به آدم میگن اینجا کوچه ی بنی هاشمه حس کسی میاد سراغش که جلوی چشمش مادرشو سیلی زدند! حس کسی که جلوی چشمش مادرشو آتش زدند وجودش رو میگیره ! یا الله یا رسول الله ! آقا جان معذرت میخوام آی مردم ! بذارید همین اول دعای توسل تو کوچه ی بنی هاشم بمونیم و مثل کسی که مادرش جوان مرگ شده هی به سر و صورت بزنیم و برای دختر رسول خدا(ص) گریه کنیم و اشک بریزیم . یا رسول الله ! امشب تو رو قسم میدم به پهلوی شکسته ی دخترت حاجت این مردم رو برآورده کن ! ببین چجور دارن برای دخترت اشک میریزند ! یه دستی به دل غمدیده و گرفتار و حاجتمند این مردم فاطمه دوست بکش !

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *