خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای رفع گرفتاری و سختی های زندگی بسیار مجرب

دعایی برای رفع گرفتاری و سختی های زندگی بسیار مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای رفع گرفتاری و سختی های زندگی بسیار مجرب پرداخته ایم. برای رفع گرفتاری و مشکلات زندگی و نجات از سختی ها دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای رفع گرفتاری و سختی های زندگی بسیار مجرب ,دعای مجرب و قوی برای رفع گرفتاری و نجات از سختی ها,دعای تضمینی رفع گرفتاری,دعای مجرب رهایی از گرفتاری,دعای قوی برای نجات از مشکلات,بهترین دعای رفع گرفتاری,دعای فوری و سریع رفع مشکلات,طلسم رهایی و نجات از مشکلات,دعای قرآنی رفع گرفتاری,دعای برطرف شدن مشکلات,ذکر قوی و موثر خلا شدن از گرفتاری,ذکر سریع الاجابه از بین رفتن مشکلات,دعای مجرب

دعایی برای رفع گرفتاری و سختی های زندگی بسیار مجرب 

در روایت ضعیف کافی وارد شده . زیاد قندی می گوید به امام هفتم ابی الحسن اوّل علیه السلام نوشتم ، دعائی به من بیاموز که گرفتار چیزی شده ام ( در بغداد حبس شده ) چون متهم به خیانت در اموال آنان شده بود ، حضرت نوشتند هرگاه نماز می خوانی ، سجده را طول بده سپس بگو :

« یا اَحَدَ مَنْ لا اَحَدَ لَهُ تا نفس قطع شود ، بعد بگو « یا مَنْ لا یَزیدُهُ کَثْرَهُ الدُّعاءِ اِلاّ جُوداً وَکَرَماً تا نفس قطع شود ، سپس بگو یا رَبَّ الاَْرْبابِ اَنْتَ اَنْتَ اَنْتَ الَّذی انْقَطَعَ الرَّجاءَ اِلاّ مِنْکَ ، یا عَلِیُّ یا عَظیمُ » زیاد گوید به این گونه دعاء کردم . خداوند برایم فرج کرد ، آزاد شدم .

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *