خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و آیات قرآنی برای ترک گناه و زنا و روابط غیرشرعی

دعا و آیات قرآنی برای ترک گناه و زنا و روابط غیرشرعی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و آیات قرآنی برای ترک گناه و زنا و روابط غیرشرعی پرداخته ایم. برای دوری از گناه و کارهای حرام و رابطه غیر مشروع دعا و آیات مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و آیات قرآنی برای ترک گناه و زنا و روابط غیرشرعی,دعا و آیه مجرب برای دوری زن از زنا و رابطه غیر شرعی,دعا دفع زنا,آیه برای زن زناکار,دعای دفع زنا از زن زنا کار,دعا برای جلوگیری از زنا در زن,دعای ممانعت از عمل زنا,دعای بازداشتن زن از زنا,دعا برای زنان زناکار,دعای دفع زن بدکاره,دعای ترک زنا

دعا و آیات قرآنی برای ترک گناه و زنا و روابط غیرشرعی

هر کس با ایمان آیه زیر را بر قطعه ای از جامه زن زانیه با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و بخواند

و سپس بگوید:

«اللهمَّ أمحَ الزّنا وَ الزَّیغَ مِن قلبِ فلانه بنت فلانه [نام آن زن و مادرش] فانّکَ فعالٌ لِما تَشاءُ و انتَ القادِرُ لما تشاء یا ارحم الراحمین»

سپس آن قطعه جامه را دفن کند در قبری که مجهول باشد و هنگام دفن بگوید:

کما ماتَ صاحِبِ هذا القبرُ نَمُوتُ الزّنا و حُبّهُ من قلبِ فلانه بنت فلانه [نام آن زن و مادرش]

چون کسی این عمل را انجام دهد محبت زتا از دل او بیرون رود و ان عمل را دشمن گیرد.

آیه ۱ سوره مائده

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَوْفُوا بِالْعُقُودِ ۚ أُحِلَّتْ لَکُمْ بَهِیمَهُ الْأَنْعَامِ إِلَّا مَا یُتْلَىٰ عَلَیْکُمْ غَیْرَ مُحِلِّی الصَّیْدِ وَأَنْتُمْ حُرُمٌ ۗ إِنَّ اللَّهَ یَحْکُمُ مَا یُرِیدُ

معنیی آیه فوق :

ای اهل ایمان، (هر عهد که با خدا و خلق بستید) به عهد و پیمان خود وفا کنید (و بدانید) بهائم بسته زبان برای شما حلال گردید جز آنچه (بعداً) برایتان تلاوت خواهد شد و جز آن صیدی که بر شما در حال احرام حلال نیست. همانا خدا به هر چه خواهد حکم کند.

خواص آیات قرآن کریم ص۴۹

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *