خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای رواشدن حاجات مهم و دفع ظلم از طرف ظالم

دعایی برای رواشدن حاجات مهم و دفع ظلم از طرف ظالم

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای رواشدن حاجات مهم و دفع ظلم از طرف ظالم پرداخته ایم. برای حاجت روایی و رسیدن به خواسته ها و دفع ظلم و ستم دعای مجرب عنوان شده را بخوانید  که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای رواشدن حاجات مهم و دفع ظلم از طرف ظالم,دعای دفع ظلم ظالم و برآورده شدن حاجت,دعای روا شدن حاجت فوری,دعای طلب حاجت تضمینی,دعای سریع الاجابه حاجت,بهترین دعای مخصوص حاجت,دعای فوری و سریع حاجت,دعای دفع ظلم تضمینی,دعای سریع الاجابه غبله بر ظالم,دعای پیروزی در دادگاه,دعای پیروزی و غلبه بر انسان ظالم,دعای رفع دشمنی

دعایی برای رواشدن حاجات مهم و دفع ظلم از طرف ظالم

در روایت ضعیفی شیخ صدوق قدس سره از شیخی از آل سعد آورده ، که بین او و بین مردی از اهل مدینه خصومتی دارای منزلتی بزرگ بود . بر امام ششم علیه السلام وارد شده ، و به حضرت تذکر دادم ، و درخواست کردم چیزی به من یاد دهد . شاید خداوند مظلمه ام ( آنچه مورد ظلم واقع شده ) را به من برگرداند حضرت فرمود ، هرگاه اراده دشمن داشتی ، دو رکعت یا چهار رکعت نماز بین قبر و منبر ( در مسجد پیغمبر صلی الله علیه و آله ) و اگر خواستی در خانه ات می خوانی ، و از خداوند درخواست کمک می کنی ، و از آنچه میسّر شد چیزی تصدق به اول مسکینی که برخورد می کنی می دهی . می گوید ، امر حضرت را انجام دادم ، قضاوت برای من شد و خداوند زمینم را به من برگرداند .

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *