خانه / برای محبت شدید / طلسمات قوی و مجرب برای محبت شدید و بیقرار کردن معشوق تضمینی

طلسمات قوی و مجرب برای محبت شدید و بیقرار کردن معشوق تضمینی

طلسمات قوی و مجرب برای محبت شدید و بیقرار کردن معشوق تضمینی

در این پست از سایت هاروس طلسمات قوی و مجرب برای محبت شدید و بیقرار کردن معشوق تضمینی از راه دور را قرار داده ایم. چنانچه به فرد خاصی علاقه مند هستید و میخواهید عشق و محبت شما در دل ایشان ایجاد گردد این طلسم  که یکی از مجرب ترین و قوی ترین طلسم های محبت می باشد را انجام دهید.ان شاءالله معشوق شما بیقرار می شود.

طلسمات قوی و مجرب برای بیقرار کردن معشوق تضمینی
طلسمات قوی برای محبت شدید و  بیقرار کردن معشوق

 طلسم دلتنگی معشوق سوزاندنی, طلسم دلتنگی معشوق ,دعای دلتنگی شدید معشوق سوزاندنی ,دعای سوزاندنی دلتنگی معشوق, طلسم قوی دلتنگی معشوق, طلسم دلتنگ كردن معشوق از راه دور, طلسم قوی برای دلتنگی معشوق, دعا برای محبت شدید بین زن و شوهر ,دعا برای محبت شدید معشوق, دعا برای محبت شدید بین دو نفر ,دعا برای محبت شدید, دعا برای محبت قوی و سریع ,دعا برای محبت قوی, دعا برای ایجاد محبت شدید بین دو نفر ,ابطال طلسم بخت سریع و چشم زخم و تسریع در گشایش بخت, ابطال طلسم دل سیاهی بین دو نفر

طلسم عشق سریع و فوری: برای اینکه فردی خیلی زود و سریع عاشق شما شود طلسم عشق فوری را به شما معرفی می کند. این طلسم با دعای زیر که آیه ای برای ایجاد مهر و محبت می باشد امکان پذیر است. این آیه را در روز های جمعه ۱۰۰ مرتبه بگویید. سپس نیت کرده و غسل کنید و در هنگام غسل آیه را زیر لب تکرار کنید. در پایان غسل از خدا بخواهید با عاشق کردن طرف مقابلتان راه رسیدن به او را هموار کند.یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه.

طلسم بیقرار کردن معشوق: اگر خواهی که کسی را در عشق خود بی قرار گردانی باید این دعا را بخوانی بر شکر و دمیده بر آن کس بدهی تا بخورد دیوانه و بی قرار گرددبسم الله الرحمن الرحیم قَالُوا نُرِيدُ أَنْ نَأْكُلَ مِنْهَا وَتَطْمَئِنَّ قُلُوبُنَا وَنَعْلَمَ أَنْ قَدْ صَدَقْتَنَا وَنَكُونَ عَلَيْهَا مِنَ الشَّاهِدِينَ باسم فلان بنت فلان علی حب و عشق فلان بن فلان الساعة الساعة الساعة.

طلسم دلتنگی معشوق :دعای زیر طلسمی برای ایجاد دلتنگی در معشوق می باشد. این دعا را بعد از نماز بدون آنکه حرفی بزنید و کاری انجام دهید بخوانید تا حاجت شما برآورده شده و معشوقتان دلتنگ شما شود. طلسم دلتنگی معشوق را در امر حلال استفاده کنید. اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیََّ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً.

طلسم قوی برای بیقرار کردن معشوق : طلسم مجربی برای بیقراری معشوق وجود دارد که باید دعای زیر را نوشته و بر روی آن یک سنگ سنگین قرار دهید و آن را در جایی نزدیک به خانه ی معشوق بگذارید. زبان آن شخص بسته می شود و نسبت به شما به شدت بیقرار خواهد شد. یا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنس اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بسُلطان . لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان.

برگرفته از سایت ملکوت 786

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *