خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای روا شدن تمام حاجت ها و خواسته ها مجرب

دعایی برای روا شدن تمام حاجت ها و خواسته ها مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای روا شدن تمام حاجت ها و خواسته ها مجرب پرداخته ایم. برای برطرف شدن حوائج و رسیدن به خواست ها و آرزوها و هدف ها و رواشدن حاجات مهم دعای مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

دعایی برای روا شدن تمام حاجت ها و خواسته ها مجرب,دعای برآورده شدن حوائج و خواسته ها و آرزوها,دعای مجرب برآورده شدن حوائج و حاجت ها,دعای سریع الاجابه رسیدن به تمام حوائج,دعای گرفتن حوائج دنیا و آخرت

دعایی برای روا شدن تمام حاجت ها و خواسته ها مجرب

علما روزها را دوازده ساعت بخش کرده اند و هر ساعتى را به امامى نسبت داده اند و ساعت نهم روزها متعلق به حضرت جواد علیه السلام است .

این دعا را چهارده مرتبه در نه روز بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصا(( فروش منزل و ازدواج کردن)) مجرب است

اللّهـُمَّ اِنـّى اَسـْئَلُکَ بـِحـَقِّ وَلِیِّکَ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِی علیه السلام اِلاّ جُدْتَ بِهِ عَلَىَّ مِنْ فـَضـْلِکَ ، وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَىَّ مِنْ وُسْعِکَ ، وَ وَسَّعْتَ بِهِ عَلَىَّ مِنْ رِزْقِکَ، وَ اَغْنَیْتَنى عَمَّنْ سـِواکَ ، وَ جـَعـَلْتَ حـاجـَتـى اِلَیـْکَ وَ قَضاها عَلَیْکَ ، اِنَّک لِما تَشاَّءُ قَدیرٌ.

قاعده:

زمان شروع این دعا از روز شنبه است.
بهترین زمان بعد از اذان صبح است که چهارده مرتبه باید خوانده شود.
ولی علما آن را در ساعات نهم روز توصیه کرده اند.
ساعت اول از طلوع آفتاب است.از طلوع افتاب نه ساعت بعد متعلق به امام جواد می باشد.
اگر برای خرید و فروش مطاع و منزل و یا برای ازدواج بخواهید این دعا را بخوانید سعی کنید بعد از نماز صبح و از روز شنبه شروع کنید. به مدت چهارده روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *