خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای عاقبت بخیرشدن و داشتن فرزند خوب و صالح و باتقوا

دعایی برای عاقبت بخیرشدن و داشتن فرزند خوب و صالح و باتقوا

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای عاقبت بخیرشدن و داشتن فرزند خوب و صالح و باتقوا پرداخته ایم. برای داشتن فرزندان باایمان و خوب و صالح و عاقبت بخیری فرزندان دعای مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای عاقبت بخیرشدن و داشتن فرزند خوب و صالح و باتقوا,دعا برای صالح شدن فرزندان و عاقبت بخیری و داشتن فرزندان خوب,دعا برای شایسته و سالم شدن فرزندان,دعا برای عاقبت بخیری فرزندان,دعا برای پرهیزکار و نیکوکار شدن فرزندان,دعای سلامتی فرزندان,دعای روشن دل شدن فرزندان,دعای امام سجاد برای فرزندان,دعای افزایش رزق و روزی فرزندان

دعایی برای عاقبت بخیرشدن و داشتن فرزند خوب و صالح و باتقوا

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمّ وَ مُنّ عَلَیّ بِبَقَاءِ وُلْدِی وَ بِإِصْلَاحِهِمْ لِی و بِإِمْتَاعِی بِهِمْ إِلَهِی امْدُدْ لِی فِی أَعْمَارِهِمْ، وَ زِدْ لِی فِی آجَالِهِمْ، وَ رَبّ لِی صَغِیرَهُمْ، وَ قَوّ لِی ضَعِیفَهُمْ، وَ أَصِحّ لِی أَبْدَانَهُمْ وَ أَدْیَانَهُمْ وَ أَخْلَاقَهُمْ، وَ عَافِهِمْ فِی أَنْفُسِهِمْ وَ فِی جَوَارِحِهِمْ وَ فِی کُلّ مَا عُنِیتُ بِهِ مِنْ أَمْرِهِمْ، وَ أَدْرِرْ لِی وَ عَلَى یَدِی أَرْزَاقَهُمْ وَ اجْعَلْهُمْ أَبْرَاراً أَتْقِیَاءَ بُصَرَاءَ سَامِعِینَ مُطِیعِینَ لَکَ، وَ لِأَوْلِیَائِکَ مُحِبّینَ مُنَاصِحِینَ، وَ لِجَمِیعِ أَعْدَائِکَ مُعَانِدِینَ وَ مُبْغِضِینَ، آمِینَ.

به نام خداوند بخشنده ی مهربان
خدایا بر من منت گذار به باقی گذاشتن فرزندانم. و به شایسته ساختن ایشان برای من و به بهره‌مند کردن من از ایشان خدایا عمرشان را برای من برکت بخش و مدت زندگانی‌شان را طولانی ساز، و خردسالشان را برایم پرورش ده، و ضعیفشان را نیرومند کن، و بدنها و دینها و اخلاقشان را به صحت بدار، ایشان را در جانها و اعضایشان و هر چیز از کارشان که مورد اهتمام من است مشمول عافیت قرار ده و روزیهاشان را برای من و بدست من افزون ساز، و ایشان را نیکوکار و پرهیزکار و روشن دل و حق نیوش و فرمانبردار خودت، و دوستدار و نصیحت گزار دوستانت، و معاند و کینه‌توز همه دشمنانت قرار ده. آمین.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *