خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای فروش خانه و مغازه و رواشدن تمام حاجات

دعایی برای فروش خانه و مغازه و رواشدن تمام حاجات

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای فروش خانه و مغازه و رواشدن تمام حاجات پرداخته ایم. برای فروش خانه و مغازه و باغ و حاجت رواشدن دعای مجرب عنوان‌شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای فروش خانه و مغازه و رواشدن تمام حاجات,دعای خرید فوری خانه,دعای فروش خانه,دعای خرید اجناس و کالا در مغازه,دعای فوری فروش اجناس و کار در مغازه,دعای روا شدن حاجت فوری و سریع,دعای مخصوص حاجت روایی,بهترین دعای فروش خانه و زمین و آپارتمان

دعایی برای فروش خانه و مغازه و رواشدن تمام حاجات

توسل به امام جواد:

علما روزها را دوازده ساعت بخش کرده اند و هر ساعتى را به امامى نسبت داده اند و ساعت نهم روزها متعلق به حضرت جواد علیه السلام است .

این دعا را چهارده مرتبه در نه روز بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصا(( فروش منزل و ازدواج کردن))

مجرب است

اَللّهـُمَّ اِنـّى اَسـْئَلُکَ بـِحـَقِّ وَلِیِّکَ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِی علیه السلام اِلاّ جُدْتَ بِهِ عَلَىَّ مِنْ فـَضـْلِکَ ، وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَىَّ مِنْ وُسْعِکَ ، وَ وَسَّعْتَ بِهِ عَلَىَّ مِنْ رِزْقِکَ، وَ اَغْنَیْتَنى عَمَّنْ سـِواکَ ، وَ جـَعـَلْتَ حـاجـَتـى اِلَیـْکَ وَ قَضاها عَلَیْکَ ، اِنَّک لِما تَشاَّءُ قَدیرٌ.

قاعده:

زمان شروع این دعا از روز شنبه است.

بهترین زمان بعد از اذان صبح است که چهارده مرتبه باید خوانده شود.

ولی علما آن را در ساعات نهم روز توصیه کرده اند.

ساعت اول از طلوع آفتاب است.از طلوع افتاب نه ساعت بعد متعلق به امام جواد می باشد.

اگر برای خرید و فروش متاع و منزل و یا برای ازدواج بخواهید این دعا را بخوانید سعی کنید بعد از نماز صبح و از روز شنبه شروع کنید. به مدت چهارده روز

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *