خانه / ابطال طلسم / دعایی برای محفوظ ماندن از شر جن و انس – دعای ابطال چشم زخم

دعایی برای محفوظ ماندن از شر جن و انس – دعای ابطال چشم زخم

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای محفوظ ماندن از شر جن و انس – دعای ابطال چشم زخم پرداخته ایم. برای در امان ماندن از چشم ‌زخم و محافظت در برابر جن و شیطان دعای مجرب عنوان شده را بخوانید‌ که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای محفوظ ماندن از شر جن و انس – دعای ابطال چشم زخم,دعای امنیت یافتن از چشم زخم و محفوظ ماندن از شر جن و شیطان,دعای ایمن ماندن از چشم زخم,دعای دفع سریع چشم زخم,دعای باطل کردن چشم زخم,دعای خلاص شدن از چشم زخم,دعای رهایی و نجات از چشم زخم,دعای ایمنی از شر شیطان و جن

دعایی برای محفوظ ماندن از شر جن و انس – دعای ابطال چشم زخم

در کتاب المصباح آمده:

هر کس سوره «یس » را با خود همراه داشته باشد از چشم زخم و از شر جنیان در امان بوده و خواب های خوش می بیند

دستوراتی برای رفع چشم زخم

خواندن سوره ناس و فلق ساده ترین دستور برای رفع چشم زخم است و پیغمبر(صلی الله علیه وآله) به عنوان تعویذ این سوره ها را برای امام حسن و امام حسین می خواندند.

یکی دیگر از شیوه های پیشگیری و درمان خواندن سوره معوذتین به ویژه سوره فلق است.

امام صادق(علیه السلام) فرمود است :اگر کسی از شما چیزی از برادرش او را متعجب ساخت سه بار بگویید:ماشاء الله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم. در برخی روایات گفته می شود که تکبیر بگویید تا تأثیر چشم زخم از بین برود.

از روش هایی که در قرآن به آن اشاره شده است ظاهر نشدن در برابر شور چشمان و کسانی است که دارای این قدرت هستند.

آیه من شر حاسد اذا حسد، شامل عائن یعنی کسی که با چشم آسیب می رساند نیز می شود؛ زیرا چشم زخم از حسادت نفسانی برمی خیزدیعنی هرگاه کسی در دیگری نعمتی مشاهده کرد از روی حسادت و با شور چشمی می کوشد تا آن نعمت از او سلب شود .

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *