خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای گشایش در کارها و رواشدن حاجات و رفع مشکل

دعایی برای گشایش در کارها و رواشدن حاجات و رفع مشکل

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای گشایش در کارها و رواشدن حاجات و رفع مشکل پرداخته ایم. برای حاجت روایی و رفع مشکلات و گرفتاری های زندگی دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای گشایش در کارها و رواشدن حاجات و رفع مشکل,دعای کارگشایی و برآورده شدن آرزوها و رسیدن به حاجت تضمینی,دعای کارگشایی تضمینی,دعای سریع الاجابه برای کارگشایی,دعای قوی و مجرب برآورده شدن آرزو,دعای مجرب رسیدن به حاجت,دعای مخصوص حاجت گرفتن,دعای تضمینی گشایش کارها

دعایی برای گشایش در کارها و رواشدن حاجات و رفع مشکل

اگر حاجت و کار مهمی نزد شخصی داشتی و آرزوی برآورده شدن کار مهم خود را داری و میخواهی خداوند مهر شما را در دل آن کسی که کار شما به دست اوست بیاندازد و کار مهم شما را انجام دهد و حاجتت برآورده شود، شب جمعه دعای ذیل را یکصد ویازده مرتبه قرائت کن و در اولین فرصت به دنبال حاجت خود برو که به اذن خداوند جل جلاله برآورده است.

آن دعا این است:

و ذَا النُّونِ اِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ اَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنادى فِى الظُّلُماتِ اَنْ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الظّالِمینَ فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَ نَجَّیْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ کَذلِکَ نُنْجِى الْمُؤْمِنینَ.

(ترجمه: و ذاالنون (یونس ) را یاد کن آن دم که خشمناک برفت و گمان داشت بر او سخت نگیریم پس از ظلمات ندا داد که معبودى جز تو نیست منزهى تو که همانا من از ستمکاران بوده ام پس دعایش مستجاب کردیم و از تنگناى غم نجاتش دادیم و این چنین مؤمنین را نجات دهیم).مجرب و صحیح است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *