خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی تضمینی جهت پذیرفته شدن نماز و نمازخوان شدن افراد

دعایی تضمینی جهت پذیرفته شدن نماز و نمازخوان شدن افراد

درذاین مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی تضمینی جهت پذیرفته شدن نماز و نمازخوان شدن افراد پرداخته ایم. برای نمازخوان شدن اطرافیان و دوستان و قبولی نماز دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی تضمینی جهت پذیرفته شدن نماز و نمازخوان شدن افراد,دعای مجرب و قوی برای پذیرفته شدن نماز – دعای تضمینی برای نمازخوان شدن,بهترین دعا برای نمازخوان شدن,دعایی تضمینی جهت قبول شدن نماز در پیشگاه خدا,قویترین دعا مخصوص پذیرفته شدن نماز و عبادت

دعایی تضمینی جهت پذیرفته شدن نماز و نمازخوان شدن افراد

نیت کند و سوره مبارکه ناس را به طور پیوسته با توجه به معنی آن در قبل از نماز و هنگام نماز وپس از نماز قرائت نماید

*************************************************

از حضرت امام حسن مجتبی(ع) روایت است که حضرت فرمود:

عده ای ازیهودیان به محضر پیامبر(ص) شرفیاب شدند، داناترینشان مسائلی را از پیامبر(ص) پرسید، ازجمله پرسشهای او این بود: ای رسول خدا خبر بده مرا که خداوند جلّت عظمته برای چه و به چه علّت این نماز پنجگانه را در پنج وقت ازشبانه روز بر امّت تو فرض و واجب کرد؟

پیامبر(ص) فرمود: همانا درهنگام زوال آفتاب غیر ازعرش خدا همه چیز تسبیح حضرت حق گویند و به حمد پروردگارم مشغول می گردند. ودر آن هنگام پروردگارم برمن درود می فرستد، دراین ساعت خداوند نماز را برمن و امّتم فرض و واجب ساخت، که خداوند در آیه ٧٨ سوره اسراء می فرماید: «به پا بدار نماز را از بازگشتگاه خورشید (نصفه روز) تا تاریکی شب». واین ساعتی است که جهنمیّان را در قیامت به جهنم وارد می کنند. پس هیچ مومنی نیست که در این ساعت به رکوع یا سجود و یا قیام مشغول باشد مگر اینکه خداوند جَسَدش را بر آتش جهنم حرام می گرداند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *