خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم دندان گرگ چیست – خواص همراه داشتن طلسم دندان گرگ

طلسم دندان گرگ چیست – خواص همراه داشتن طلسم دندان گرگ

طلسم دندان گرگ چیست – خواص همراه داشتن طلسم دندان گرگ

در این پست از سایت هاروس طلسم دندان گرگ چیست – خواص همراه داشتن طلسم دندان گرگ را برای شما عزیزان قرار دادیم . طلسم دندان گرگ دارای خاصیت و فوائد زیادی می باشد . برای دفع سحر و جادو و طلسم و همچنین در امان ماندن از چشم زخم به همراه داشتن طلسم دندان گرگ بسیار موثر است . در گذشته هم مردم بر این اعتقاد بودند که آویزان کردن دندان حیوانات وحشی مخصوصا گرگ باعث افزایش شهامت و شجاعت شخص می شود و اعتماد به نفس طرف رو بالا می برد .

طلسم دندان گرگ چیست – خواص همراه داشتن طلسم دندان گرگ
طلسم دندان گرگ

دندان گرگ ,خرید طلسم دندان گرگ اصل ,خواص جادویی دندان گرگ ,قیمت دعای دندان گرگ اصل, عکس و تصاویر طلسم دندان گرگ ,دندان گرگ برای افزایش اعتماد به نفس ,دندان گرگ برای افزایش شهامت و شجاعت, دندان گرگ برای دعا,کارایی دندان گرگ

گذشتگان بر این باور بودند که :بستن طلسم دندان گرگ بر گردن اسب، او را دونده تر از اسبان دیگر می کند و بستن آن به بازو سبب دور شدن دشمنان می گردد و با نهادن دندان گرگ بر بالین کودک، مانع ترس او خواهد شد و به همراه داشتن آن از گزند چشم بد جلوگیری می کند.در زمان گذشته باستان بر اين اعتقاد بوده اند.

كه آويختن دندان حيوانات وحشي بر گردن موجب افزايش قدرت، شهامت و اعتماد به نفس مي گردد.داشتن طلسم دندان گرگ به طرز معجزه آسايي به صاحبش قدرت مي بخشد .رئيس  قبيله هميشه دندان گرگ به همراه داشتند اين موضوع به آنها جذابيت و قدرتي مي بخشيد كه توان نه گفتن و مقابله را از هر كسي مي گرفت .

با علم روز به اين نتيجه رسيده اند كه انرژي فراوان قدرت طلبي و سلطه و افزونه خواهي گرگ در تمام قسمتهاي بدن اين حيوان وجود دارد كه چون دندان و استخوان گرگ از اجناس فاسد نشدني و پايدار ابدي است  اين انرژي را هميشه درون خود نگه ميدارد. 

طلسم دندان گرگ چیست - خواص همراه داشتن طلسم دندان گرگ

 

خواص همراه داشتن دندان گرگ :نهادن دندان گرگ بر بالین کودک، مانع ترس او خواهد شد و به همراه داشتن آن از گزند چشم بد جلوگیری میکند.طلسم دندان گرگ به طرز معجزه آسايي به صاحبش قدرت مي بخشد دندان گرگ برای افزایش شهامت و شجاعت…

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *