خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی جهت فروش منزل و آپارتمان و زمین و باغ و ویلا

دعایی جهت فروش منزل و آپارتمان و زمین و باغ و ویلا

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی جهت فروش منزل و آپارتمان و زمین و باغ و ویلا پرداخته ایم. برای فروش آپارتمان و زمین و باغ فوری دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی جهت فروش منزل و آپارتمان و زمین و باغ و ویلا,دعایی مجرب مخصوص فروش فوری منزل و آپارتمان و زمین کاملا تضمینی,دعای مجرب برای فروش منزل و خانه,دعای قوی مخصوص فروش سریع آپارتمان و مغازه,دعای فروش تضمینی کالا و متاع,دعایی سریع الاجابه برای فروش فوری منزل و اجناس مغازه

دعایی جهت فروش منزل و آپارتمان و زمین و باغ و ویلا

دستور العمل ذیل را برای فروش ملک یا زمین یا مغازه یا آپارتمانش انجام دهد.

دعای شریف ذیل را بر یک لیوان آب پاک بخواند و آن آب را در زمین یا آپارتمان یا ملک بپاشد . سپس یکبار دعا را در کاغذ بدون خط بنویسد و در داخل ملک یا آپارتمان پنهان سازد. آن ملک یا متاع بزودی بفروش میرسد .

و مَنْ أَوْفی‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیمُ .

یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی و یا رزاق و یا وهاب یا الله .

دعای مجرب فروش ملک و آپارتمان :

در ابتدا آیه الکرسی را در کاغذ بدون خط بنویسد و دعای (یا حفیظ یاحفیظ احفظنی فاستبشرو ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم )را پس از آیه الکرسی  بنویسد و کاغذ را در منزل یا ملک قرار دهد. به اذن خداوند تبارک و تعالی ملکش به فروش میرود.

*****************************

‌دعای فروش خانه در سوره نمل

برای جلب مشتری و فروش ملک، بخشی از آیه ۴۰ سوره نمل را به مدت یک هفته تمام و کمال روزی سه مرتبه قرائت نمایید:

«قال الذی عنده علم من الکتاب أنا ءاتیک به قبل ان یرتد إلیک طرفک»

 

سپس در پایان قرائت بگوید:

«اللهم صلی على محمد وال محمد الطیبین الطاهرین وءاتنی بالزبائن من کل مکان یا عظیم الشأن یا عالی المکان یا مبدل الزمان یا قابل القربان یا خالق الإنس والجان یا علی یا عظیم یا علام»

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *