خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی سریع الاجابه برای جلب مهر و‌ محبت فراوان

دعایی سریع الاجابه برای جلب مهر و‌ محبت فراوان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی سریع الاجابه برای جلب مهر و‌ محبت فراوان پرداخته ایم. برای افزایش مهر و محبت و عشق و علاقه بین دو نفر دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی سریع الاجابه برای جلب مهر و‌ محبت فراوان,سریع الاجابه جهت محبت – دعای مهر و محبت و دوستی فوری,دعای مهر و محبت فوری,دعای مجرب محبت و دوستی,طلسم محبت تضمینی,طلسم قوی جهت محبت و دوستی,دعای محبت و مودت,سریع ترین دعای محبت,بهترین دعای محبت و مودت,دعای فوری و موثر جهت محبت,دعای مخصوص محبت,دعای قرآنی جهت محبت و عشق

دعایی سریع الاجابه برای جلب مهر و‌ محبت فراوان

هر که خواهد کسی را عاشق و مبتلای خود گرداند این آیه که دعای مودت میگویند(محبت و دوستی) چهارده مرتبه در شب بخواند و بر شیرینی و میوه یا چیزیکه دلخواه مطلوب او باشد بر آن دم کند و بخوردش دهد .بیشک بر وی عاشق گردد.و طریقه دوم اینست که این دعا را هر روز چهل مرتبه بر شیرینی یا بر چیز دیگری خوردنی خوانده فوت کند و بخورد مطلوبش دهد فورا عاشق گردد و خواننده را هم انواع فوائد بیند و دعا اینست

یُحِبُّونَهُمْ کحُبِّ اللهِ وَ الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبّاً لِلّهِ

****************************************

معروف است که در دعای مهر و محبت و یا جذب قلوب و در هنگام توکیل، نیاز است که نام شخص و مادرش را ذکر نمود. سوالی که مطرح میشود و بسیار هم پرسیده میشود این است که در دعای مهر و محبتی که نام مادر شخص را به درستی نمیدانیم چه باید کرد؟ آیا اساسا عمل مهر و محبت بدون شناخت نام مادر مطلوب امکانپذیر است؟ و در صورت انجام، این نوع دعای محبت تاثیر گذار خواهد بود؟

در پاسخ باید گفت که بله، این عمل امکان پذیر است. در صورتی که نام مادر مطلوب مشخص نباشد باید که این نام را در محاسبات، (ام البشر) و یا (حوا) ذکر نمود و البته طرق و شرایط دیگری مختص به خود دارد که با رعایت آن شرایط خاص میتواند انجام شود، بلاشک.

مثلا اگر لباس یا ناخن یا مو و یا حتی خاک زیر پای راست فرد مورد نظر در دسترس باشد نیازی به دانستن اسم مادر فرد نیست. و البته این عمل محبت، محتاج ریاضت و خلوت است و صرفا هم باید در امر حلال استفاده شود. در اینجا هم به مختصری بسنده شد.

اللهم یامن لا یرد سائله ولا یـُخیِّب للعبد رجاءه إنا قد بسطنا إلیک أکف الضراعه متوسلین إلیک بأسمائک الحسنى ما علمنا منها وما لم نعلم.اللهم اجعلنا من الذین یحبونَ لقاءکَ وتحبُّ لقاءهم .

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *