خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای رفع و درمان سنگینی گوش از امام محمد باقر (ع)

دعایی مجرب برای رفع و درمان سنگینی گوش از امام محمد باقر (ع)

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای رفع و درمان سنگینی گوش از امام محمد باقر (ع) پرداخته ایم. برای رفع و درمان سنگینی گوش دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای رفع و درمان سنگینی گوش از امام محمد باقر (ع),دعای رفع سنگینی گوش از امام محمد باقر (ع) – دعا برای درمان سنگینی گوش,دعای درمان سنگینی گوش,دعای تضمینی شفای سنگینی گوش,دعای مجرب برای رفع سنگینی گوش,دعای برطرف شدن سنگین شنیدن گوش,دعا برای درمان کری و درد گوش

دعایی مجرب برای رفع و درمان سنگینی گوش از امام محمد باقر (ع) 

مردی به سوی امام باقر (ع) از کری ( سنگینی گوش ) شکایت کرد

امام فرمودند دستت را روی گوش مسح کن و این آیات را بخوان :

لو انزلنا هذا القرآن على جبل لرأیته خاشعا متصدعا من خشیه الله وتلک الامثال نضربها للناس لعلهم یتفکرون

اگر ما این قرآن (عظیم الشأن) را (به جای دلهای خلق) بر کوه نازل می‌کردیم مشاهده میکردی که کوه از ترس و عظمت خدا خاشع و ذلیل و متلاشی می‌گشت. و این امثال را برای مردم بیان می‌کنیم باشد که اهل (عقل و) فکرت شوند.

هو الله الذی لا إله إلا هو عالم الغیب والشهاده هو الرحمن الرحیم

اوست خدای یکتایی که غیر او خدایی نیست که دانای نهان و آشکار عالم است، اوست بخشنده و مهربان.

هو الله الذی لا إله إلا هو الملک القدوس السلام المؤمن المهیمن العزیز الجبار المتکبر سبحان الله عما یشرکون *هو الله الخالق الباری المصور له الاسماء الحسنى یسبح ما فی السموات والارض وهو العزیز الحکیم

اوست خدای یکتایی که غیر او خدایی نیست، سلطان مقتدر عالم، پاک از هر نقص و آلایش، منزّه از هر عیب و ناشایست، ایمنی بخش دلهای هراسان، نگهبان جهان و جهانیان، غالب و قاهر بر همه خلقان، با جبروت و عظمت، بزرگوار و برتر (از حدّ فکرت)، زهی منزّه و پاک خدای یکتا که از هر چه بر او شریک پندارند منزّه و (از آنچه در وهم و خیال و عقل اندیشند) مبرّ است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *