خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای بستن زبان و خاموشی افراد پرسخن

دعایی مجرب برای بستن زبان و خاموشی افراد پرسخن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای بستن زبان و خاموشی افراد پرسخن پرداخته ایم. برای خاموشی و ساکت ماندن افراد پرگو و زبانبند اشخاص دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای بستن زبان و خاموشی افراد پرسخن,دعای مجرب جهت خاموشی پرگویان – دعای بستن زبان شخصی پرحرف است,دعای مجرب برای بستن زبان پرحرف,دعای تضمینی جهت خاموشی پرگویان,ذکر و دعای زبان بند شخص پرحرف,دعا برای خاموشی و ساکت شدن فرد پرحرف,دعای خاموشی پرگویان,طلسم قوی برای بستن زبان شخصی پرحرف

دعایی مجرب برای بستن زبان و خاموشی افراد پرسخن

اگر کسی با ایمان این آیه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند در پیش کسی که پرگو باشد و معجب به سخن خود خاموش گردد و سخن کمتر کند .

آیه ۱۴۸ سوره نساء :

لاَّ یُحِبُّ اللّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوَءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَن ظُلِمَ وَکَانَ اللّهُ سَمِیعًا عَلِیمًا

منبع : خواص آیات قرآن کریم ص ۴۶

***********************************************************

دعای زبان بند صم بکم عمی
صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش)
برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *