خانه / برای محبت شدید / دعا و سوره قرآنی برای رفع دعوا و اختلافات و ایجاد محبت و دوستی

دعا و سوره قرآنی برای رفع دعوا و اختلافات و ایجاد محبت و دوستی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و سوره قرآنی برای رفع دعوا و اختلافات و ایجاد محبت و دوستی پرداخته ایم. برای ایجاد مهر و محبت و دوستی و رفع دعوا و نزاع های خانوداگی دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و سوره قرآنی برای رفع دعوا و اختلافات و ایجاد محبت و دوستی,دعا و سوره های قرآنی مجرب جهت رفع دعواهای خانوادگی و افزایش محبت,سوره قرآنی بسیار مجرب برای رفع دعوای خانوادگی,دعای سریع الاجابه برای حل مشکلات خانوادگی,دعای قوی و تضمینی برای حل و فصل دعوای خانوادگی,دعای زیاد شدن محبت بین اعضای خانواده

دعا و سوره قرآنی برای رفع دعوا و اختلافات و ایجاد محبت و دوستی

ادعیه محبت را لازم است در روز و ساعت سعد انجام دهید (روزهای شنبه و سه شنبه سعد نیستند) بنابراین ادعیه محبت را از یکی از روز های پنج شنبه جمعه و یا یکشنبه (که قمر در برج عقرب نباشد) آغاز نمائید و طلوع آفتاب بهترین زمان برای انجام ادعیه محبت است.

 همراه ادعیه محبت این چند دفع سحر را نیز انجام دهید: 

الف:سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید.(حداقل سه مرتبه اول صبح و سه مرتبه اول شب خوانده شود.)

ب:به وقت خواب سوره های کافرون ، توحید ، فلق و ناس را بخوانید.

ج: پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. د:معوذتین(سوره های فلق و ناس )را نوشته و همراه خود نگهدارید. (روی کاغذ ، پوست آهو نوشته و یا روی نقره یا عقیق حک نمائید. )

ه: هر روز چهار جهت منزل سوره های کافرون ، توحید ، فلق و ناس ( به ترتیبی که در قرآن آمده )بخوانید و فوت نمایید.

و: هر روز آیه هشتاد و یک سوره اسراء را هفت مرتبه به لیوانی از آب بخوانید و بیاشامید و آیه این است: قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا . ز: اسپند همراه با کمی کندر دود کنید و به هنگام دود کردن سوره های کافرون ، توحید ، فلق و ناس را قرائت کنید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *