خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای تقرب و نزدیکی به خداوند از امام هادی(ع)

دعایی مجرب برای تقرب و نزدیکی به خداوند از امام هادی(ع)

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای تقرب و نزدیکی به خداوند از امام هادی(ع) پرداخته ایم. برای نزدیک شدن به خداوند دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای تقرب و نزدیکی به خداوند از امام هادی(ع),دعای تضمینی برای تقرب و نزدیکی به خداوند از امام هادی (ع),دعای نزدیکی به خداوند,دعای تقرب به خداوند,دعای سریع الاجابه برای نزدیکی به خداوند,دعای قوی و تضمینی نزدیکی به خدا,بهترین دعای نزدیکی به خداوند,قوی ترین دعای تقرب به خداوند,طلسم مخصوص نزدیک شدن به خدا,دعای قرانی تقرب خداوند

دعایی مجرب برای تقرب و نزدیکی به خداوند از امام هادی(ع)

راوى به امام هادى ( ؏ ) عرض کرد: دعایى به من بیاموز که موجب تقرّبم به خدا شود، فرمود: این دعا را بسیار مى خوانم. از خدا خواسته ام هر کسى آن را بخواند، محروم از اجابت نشود:

یَا عُدَّتِی عِنْدَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدُ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدُ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ وَ یَا قُلْ هُوَ اللهُ أَحَدٌ، أَسْأَلُکَ اللَّهُمَّ بِحَقِّ مَنْ خَلَقْتَهُ مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَداً صَلِّ عَلَى جَمَاعَتِهِمْ وَ افْعَلْ بِی کَذَا وَ کَذَا.

امام فرمود: از خدا درخواست نمودم کسى که این دعا را بخواند را ناامید نکند.

منبع : بحارالانوار، ج ۹۲، ص ۱۵۶

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *