خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای در امان ماندن از شر مزاحم و دشمن

دعایی مجرب برای در امان ماندن از شر مزاحم و دشمن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای در امان ماندن از شر مزاحم و دشمن پرداخته ایم. برای حفظ از دشمن و مزاحم‌ و افراد شرور دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای در امان ماندن از شر مزاحم و دشمن,دعای حفظ از شر دشمن,دعای رهایی از شر دشمن,دعای نجات از دشمن ظالم و ستمگر,دعای از بین رفتن دشمن,دعای حفظ از شر شخص شرور,دعای حفظ از آسیب و زیان دشمن,دعای دفع انسان شرور و ظالم

دعایی مجرب برای در امان ماندن از شر مزاحم و دشمن

دعای عظیم برای دفع دشمن و رهایی از مزاحم :

قبل از خروح از منزل روبروی آینه قرار بگیرین وانگشت سبابه دستتان را در دهان بگذارین سپس با انگشت بر روی پیشانی خود یکبار بنویسد( ب د و ح) و سپس دستت را بر سر گذاشته آیه شریفه ذیل را ۳ مرتبه قرائت نمائید

بعد به بیرون منزل یا به طرف آن شخص شرور بروید.. بخداوندی خدا و به بالاترین مقام عزتش قسم هیچ بشری نمیتواند بشما آسیب و ضرری برساند یا خواسته حلال شما را برآورده نکند بهتر آنست که بدستور داده شده با دقت و نیت پاک عمل کنید تا برهان خداوند را تجربه نمائید.

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَکُونُوا کَالَّذِینَ آذَوْا مُوسَى فَبَرَّأَهُ اللَّهُ مِمَّا قَالُوا وَکَانَ عِندَ اللَّهِ وَجِیهاً (احزاب۶۹ )

ترجمه :

ای کسانی که ایمان آورده‌اید، شما مانند آن مردمی نباشید که پیغمبرشان موسی را (به تهمت زنا و قتل هارون و دیگر عیب‌جویی‌ها) بیازردند تا آنکه خدا او را از آنچه گفتند منزّه ساخت (و پاکدامنیش بر همه روشن گردانید) و او نزد خدا (پیغمبری) آبرومند و محترم بود.

و جدای دستور قرائت روزانه آن ۱۴ بار است که بسیار سهل و آسان است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *