خانه / دعا / دعایی مجرب برای مطیع شدن و رام شدن همسر سرکش و نافرمان

دعایی مجرب برای مطیع شدن و رام شدن همسر سرکش و نافرمان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای مطیع شدن و رام شدن همسر سرکش و نافرمان پرداخته ایم. برای مطیع و رام شدن همسر نافرمان دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای مطیع شدن و رام شدن همسر سرکش و نافرمان,دعای رام شدن زن سرکش,دعای فرمانبردار شدن زن سرکش,دعای حرف شنوی زن سرکش,دعای حرف شنوی زن سرکش,دعای مطیع شدن زن سرکش و نافرمان,طلسم قوی و مجرب زن سرکش,طلسم رام و مطیع شدن زن

دعایی مجرب برای مطیع شدن و رام شدن همسر سرکش و نافرمان

اگر فردی زن سرکش و نافرمان دارد آیه شریفه ذیل را با نیت خالص قلبی بر تکه ای نان بنویسد و آن نان را به خورد زنش بدهد آن زن حتما مطیع و بفرمان خواهد گردید. مجرب است.

ومِنَ الأَنْعَامِ حَمُولَهً وَفَرْشًا کُلُواْ مِمَّا رَزَقَکُمُ اللّهُ وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ. (۱۴۲ سوره انعام)

معنی آیه فوق :

و از بعضی چهارپایان استفاده باربری و سواری کنید. از آنچه روزی شما کرده بخورید و از پی اغوای شیطان نروید، که او شما را دشمنی آشکار است.

دعای مطیع و رام شدن کسی یا کسانی:

بیشتر بخوانید  مهرومحبت و بیقراری همسر – محبوبیت و عزیز شدن

در خلوت سی بار ، هر روز بخواند:

وَ آیَهُ لَهُمُ اللَّیلُ نَسلَخُ مِنهُ النَّهارَ فَاِذا هُم مُظلِمونَ

دعای رام و مطیع شدن دیگران :

باید در روز جمعه غسل کرد و سپس دو رکعت نماز حاجت به جا اورد و به نیت مطلوب صلوات فرستد و شروع کند به خواندن سورهء‌ توحید تا هفت روز بخواند روزی ۲۴۵ مرتبه پس از آن سوره را این گونه بخواند :

بسم الله الرحمن الرحیم قل هوالله احد یا جبرائیل الله الصمد یا میکائیل لم یلد و لم یولد یا اسرافیل ولم یکن له کفواَ احد یا دردائیل اَجیبونی وَ لَیِّن لی قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ کُن فَیَکون

و در روز اخر ۲۴۸ بار بخوانید و اخری را هم به طریقهء مذکور که بشود ۲۴۹که جمعاَ تمام ختم در کل روزها بشود ۱۷۲۵مرتبه به شکل متحیر کننده ای این سوره برایتان عمل می کند .

به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را بنویسید اگر طرف خانم بود به جای بن بنویسید بنت.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *