خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب جهت رزق و روزی زیاد و روا شدن حاجت

دعایی مجرب جهت رزق و روزی زیاد و روا شدن حاجت

در این مطلب از سایت ادعیه و ادکار هاروس به دعایی مجرب جهت رزق و روزی زیاد و روا شدن حاجت پرداخته ایم. برای گشایش رزق و روزی و ثروت در زندگی و حاجت روایی و برآورده شدن خواسته ها دعای قوی و مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

 

دعایی مجرب جهت رزق و روزی زیاد و روا شدن حاجت,دعا و نسخه مجرب جهت برکت و گشایش رزق و روزی و ثروت و حاجت روایی,نسخه سریع الاجابه جهت حاجت روایی,نسخه بسیار مجرب مخصوص گشایش رزق و روزی,نسخه مجرب و قوی مخصوص افزایش ثروت و مال و پول

دعایی مجرب جهت رزق و روزی زیاد و روا شدن حاجت 

از مولا علی علیه السلام نقل شده است:

«اگر رزق و روزے و ثروت زیادےمی خواهی و دوست دارے از هر بنده و آزادے بی نیاز باشی و به زودے به آرزوهایت برسی و از غل و غش و حیله در امان باشی؛ پس «فاتحه الڪتاب» را بخوان ڪه اسرار عجیبی در آن نهفته است. براے رسیدن به آرزوها و حاجت هایت، این سوره را در پنج نوبت(صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا) تلاوت ڪن.

پس آنچه ڪه از عزت و مقام و حرمت می خواهی، به آن می رسی، و آن عزّتی ڪه هیچ وقت تغییر و با حادثه هاے زمان ڪاستی پیدا نمی ڪند و نیز توفیق و خوشحالی مداوم به تو می رسد و از همه شرها و ناراحتی ها و ضررها در امانی. هیچ وقت تو را گرسنگی و برهنگی و جدایی یار نمی رسد، و هیچ ڪس به تو براے امر و نهی مسلط نمی شود، و در حفظ الهی هستی و به آرزوهایت در زندگی می رسی.پس اگر این ختم را همیشه ادامه دادے، شخصی به عنایت الهی به سوی تو می آید و تو را از دیگران بی نیاز می کند.

روش انجام این نسخه به این شڪل است:

به مدت ۱۴ روز و هر روز باید این عمل را ڪه به روش زیر است انجام دهید.در مدت این ۱۴ روز باید هر روز این عمل انجام شودباید هر روز ۱۰۰ مرتبه سوره حمد را بخوانید بدین شڪل

در هنگام (صبح ۲۰ مرتبه ظهر ۲۰ مرتبه عصر ۲۰ مرتبه مغرب ۲۰ مرتبه و عشا ۲۰ مرتبه
بعد از هر بار خواندن ۱۴ صلوات بفرستید

هر روز مبلغ به اندازه یڪ قرص نان وجه ڪنار بگذارید ڪه در روز چهاردهم ڪل مبلغ را باید به یه فقیر صدقه ڪنید

در این ۱۴ روز در شبهاے جمعه براے شادی امواتتون صلوات بفرستید و یه بسته خرما به نیت امواتتون خیرات ڪنید

بعد از نمازهاے مغرب (بین نماز مغرب و عشا ) دو رڪعت نماز حاجت بخوانید.

منبع : سایت هاروس مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *