خانه / دعای رفع حوادث ناگوار / دعای آسان شدن امور و رفع سختی و مشکلات زندگی

دعای آسان شدن امور و رفع سختی و مشکلات زندگی

امروز و در این مطلب از سایت هاروس دعای آسان شدن امور و رفع سختی و مشکلات زندگی را بخوانید. ان شاء الله که گره گشا باشد. این دعا سبب می شود که اگر درگیری های مالی بزرگ و کوچک دارید زود تر آن ها را حل و فصل کنید.

,دعای آسان شدن امور,دعای آسان شدن کارها,دعا جهت آسان شدن امور,دعا جهت آسان شدن کارها,دعا آسان شدن امور,دعا برای آسان شدن کارها و پرداخت قرض,دعا برای آسان شدن کارها نی نی سایت,دعاي آسان شدن كارها,دعای آسان شدن کار,دعای اسان شدن کارها

دعای آسان شدن امور و رفع سختی و مشکلات زندگی

دعای آسان شدن امور و رفع سختی و مشکلات زندگی,دعا برای آسان شدن کارهای سخت,دعا به جهت آسان شدن کارها,دعای برای اسان شدن کار,دعا برای اسان شدن کار سخت,دعا برای آسان شدن کارها,دعا برای آسان انجام شدن کارها,دعا آسان شدن کارها

دعای آسان شدن سختی های بزرگ

هر کس با ایمان آیات فوق را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد در روز دوشنبه و با خود نگاه دارد.

آیات 1 الی 5 سوره علق :

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ

خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ

اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ

الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ

عَلَّمَ الْإِنسَانَ مَا لَمْ یَعْلَمْ

اگر کسی این پنج اس مبارک و شریف یعنی اَلْمُصَوِّرُ اَلْمُبْدِئُ‏ اَلْمُعِیدُ اَلْمُحْیُ اَلْمُمِیتُ را چهل روز و هر روز 1740 مرتبه بخواند اگر طالب علم باشد عالم می گردد و اگر فهم و عقل و ادراک خواهد او را فهم و عقل و ادراک بخشد و هیچ چیز بر او مشکل نگردد .

سوره المدثر را چنانچه اکثر اوقات بخوانند. حق سبحانه تعالی قوه حافظه قرآن مسئلت نماید و او را حافظ قرآن نماید و نیز کسی آیات اول سوره الی “عزیز الحکیم” را ۴۰ بار بر آب پاک بخواند و آن را به شاگردان دهد به خواست خدا فهیم و بلیغ شوند.
دعای دفع فراموشی و نسیان می باشد که از امام صادق «ع» نقل شده است که دست خود را بر پیشانی بگذار و چنین دعا کن «صَلَّی ال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *