خانه / بخت گشایی / دعای ازدواج سریع دختر خانم های مجرد سریع الاثر

دعای ازدواج سریع دختر خانم های مجرد سریع الاثر

در صورتی که دختری در خانه دارید، یکی از عزیزانتان است و یا این که فکر می کنید مشکل ازدواج دارید و خودتان آن دختر جوان و مجرد هستید. دعای ازدواج سریع دختر خانم های مجرد سریع الاثر را بخوانید. ان شاء الله که در کم ترین زمان ممکن زود در نتیجه خیر می گیرید.

,دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج سریع و موفق,دعای ازدواج سریع دختر با معشوق,دعای ازدواج سریع الاجابه,دعای ازدواج سریع برای دختر,دعای ازدواج سریع و خوب,دعای ازدواج سریع مجرب,دعای ازدواج با معشوق از راه دور,دعای ازدواج با معشوق,دعا ازدواج فوری,دعاي ازدواج فوري,دعای برای ازدواج فوری,دعای مجرب ازدواج فوری,دعا برای ازدواج فوری,دعای استخاره ازدواج اهل سنت,دعای تبریک ازدواج اهل سنت,

دعای ازدواج سریع دختر خانم های مجرد سریع الاثر

دعای ازدواج سریع دختر خانم های مجرد سریع الاثر,دعای اهل سنت برای ازدواج,دعای ازدواج اهل تسنن,دعای ازدواج سریع اهل سنت,دعا برای ازدواج بهجت,دعای ازدواج آیت الله بهجت,دعای ازدواج از اقای بهجت,دعاي ازدواج سريع با معشوق,دعای برای ازدواج سریع با معشوق,دعا برای ازدواج سریع با معشوق مجرب,دعای ازدواج پسر مجرد,دعای برای ازدواج پسر,دعای ازدواج برای پسران,دعا برای ازدواج پسرم,

ختم های توصیه شده برای ازدواج

سوره های مبارکه ذیل را قرائت کند:
سوره الفلق (۷ مرتبه)
سوره الناس (۷ مرتبه)
سوره الإخلاص (۷۱ مرتبه)
سوره طه (۲ مرتبه)
سوره الکافرون (یک مرتبه)

دعای ازدواج سریع دختر مجرد در سن کم

به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است :

(لا اله الا الله والله اكبر أسالك اللهم بعد أربعين ورحمتك ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارك فإنها بيدك ولا يملكها غيرك يا ذو الفضل العظيم والوجه الكريم والإحسان القديم وصلى الله على محمد واله الطيبين الطاهرين ).

توجه:
به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *