خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و نسخه مجرب جهت بیدار شدن از خواب در ساعت مقرر

دعا و نسخه مجرب جهت بیدار شدن از خواب در ساعت مقرر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و نسخه مجرب جهت بیدار شدن از خواب در ساعت مقرر پرداخته ایم. برای رفع سنگینی خواب و بیدارشدن از حواب در زمان معین دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الاه کارگشا باشد.

دعا و نسخه مجرب جهت بیدار شدن از خواب در ساعت مقرر,دعا و دستورالعمل مجرب برای بیدار شدن از خواب در زمان معین,دعای بیدار شدن از خواب,دتسورالعمل مجرب برای بیدار شدن از خواب,دعایی قوی و تضمینی برای بیدار شدن از خواب,ذکر و دعای مخصوص بیدار شدن از خواب در ساعت مشخص,دعای بیدار شدن در ساعت مورد نظر

دعا و نسخه مجرب جهت بیدار شدن از خواب در ساعت مقرر

برای بیدار شدن در وقت معین خصوصا برای افرادی که خوابشان سنگین است و عادت به بیدار شدن در صبح زود ندارند ، آیه آخر از سوره مبارکه کهف را قبل از خواب به همان نیت قرائت نماید. موثر و مجرب است.

رساله باقیات الصالحات در آخر کتاب مفاتیح الجنان، باب اول: اعمال شب و روز، فصل سوم: اعمال متعلق به مابین غروب آفتاب تا وقت خواب؛

اعمالی که متعلق به ما بین غروب آفتاب تا وقت خواب است؛ اگر خواستى براى نماز شب یا غیر آن، بیدار شوى. ولى از غلبه خواب برخود مى‏ ترسى، آیه آخر سوره «کهف» را بخوان:

(قُلْ اِنَّما اَ نَا بَشَرٌ مِثْلُکُمْ یُوحى اِلَىَّ اَنَّما اِلهُکُمْ اِلهٌ واحِدٌ

بگو جز این نیست، که من بشرى مانند شمایم، به سوى من وحى مى ‏شود، همانا معبود شما یکى است،

فَمَنْ کانَ یَرْجُو لِقاَّءَ رَبِّهِ فَلْیَعْمَلْ عَمَلاً صالِحا وَلایُشْرِکْ بِعِبادَهِ رَبِّهِ اَحَدا) [۱]

پس کسى ‏که به دیدار پروردگارش امیدوار است، باید عمل صالح انجام دهد، و در عبادت پروردگارش، احدى را شریک نسازد.

و روایت شده از حضرت صادق علیه السلام که هیچ کس نمی خواند این آیه را در وقت خوابیدن، مگر آنکه بیدار می شود در آن ساعتی که می خواهد، بیدار شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *