خانه / دسته‌بندی نشده / دعای اسم اعظم اهل سنت به همراه شرح و تفسیر آن

دعای اسم اعظم اهل سنت به همراه شرح و تفسیر آن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعای اسم اعظم اهل سنت به همراه شرح و تفسیر آن پرداخته ایم. برای خواندن دعای اسم اعظم خداوند مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعای اسم اعظم اهل سنت به همراه شرح و تفسیر آن,دعای اسم اعظم اهل سنت,خواص دعای اسم اعظم,نوشتن دعای اسم اعظم,آثار و برکات دعای اسم اعظم,خواص و فوائد خواندن دعای اسم اعظم,دعای اسم اعظم شیعه و سنتی,معنی و مفهوم و شرح دعای اسم اعظم

دعای اسم اعظم اهل سنت به همراه شرح و تفسیر آن

روایت است روزی حضرت رسول اکرم(ص) پشت بر محراب نموده نشسته بود.

در آن هنگام جبرئیل(ع) آمد و گفت:

ای محمد(ص) خداوند عز وجل بر تو سلام میرساند.

بعدا جبرئیل(ع) فرمود:

ای محمد(ص) هرکس این دعا را بخواند یا پیش خود نگه دارد(فضائلش چنین است) اگر گناهانش مثل کوه ها هم باشد خداوند متعال عفو می نماید و هر کس این دعا را در طول عمرش یک مرتبه بخواند یا با خود حمل کند(پیش خود نگه دارد) در وقت وفاتش خداوند عزوجل بر او دو حور بهشتی می دهد

هرکس این دعا را پانزدهمین روز ماه رمضان هنگام افطاری بخواند و اگر خواندن نداند به دو دستش گرفته و 10 مرتبه صلوات بگوید هر حاجتی که دارد بخواهد مستجاب می شود.

الا یا محمد (ص) هر کس این دعا را بخواندو یا با خود نگه دارد و یا با پرداخت هزینه دیگران برای او بخواند در روز قیامت از پل صراط به آسانی عبور می کند.

ای محمد(ص) هر کس این دعا را با اعتقاد پاک پیش خود نگه دارد در روز قیامت درب بهشت را با دو دست خود باز می کند ونیز صورت و چهره وی مانند شب چهاردهم می شود.

در روز محشر مردم می گویند:

این مرد کیست ؟آیا پیامبر است؟از هاتف(صدای ازغیب) صدا می آید نه این شخص پیامبر نیست بلکه این شخص کسی است که همیشه دعای اسم اعظم را می خواند.

بعد از این پیامبر (ص) فرمود:

جبرئیل(ع) تواین شرح دعا را اینقدر توصیف کردی من تعجب نمودم. و باز جبرئیل(ع) گفت: ای محمد (ص) هر کس این دعا را بخواند یا با خود نگه دارد به نماز حریص می شود. و نیز دشمنانش بر او نمی توانند غلبه کنند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *