خانه / دعای مهر و محبت / دعای ایجاد علاقه و محبت و جلب شخص از دور

دعای ایجاد علاقه و محبت و جلب شخص از دور

در صورتی که درگیر اختلاف با همسر خود هستید. می خواهید روابطتتان را بهبود ببخشید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب دعای ایجاد علاقه و محبت و جلب شخص از دور را از هاروس بخوانید. ان شاءالله که نتیجه می گیرید.

,دعای محبت شوهر به زنش,دعاي محبت شوهر به زنش,دعا محبت شوهر به زنش,دعای برای محبت شوهر به زنش,دعای قوی محبت شوهر به زنش,دعا برای محبت شوهر به زنش,دعا جهت محبت شوهر به زنش,دعای زیاد شدن محبت شوهر به زنش,دعای مهر و محبت شوهر به زنش,

دعای ایجاد علاقه و محبت و جلب شخص از دور

دعای ایجاد علاقه و محبت و جلب شخص از دور,دعای محبت شوهر به زن,دعای محبت شوهر به زن,دعای قوی برای محبت شوهر به زن,قوی ترین دعای محبت شوهر به زن,دعای بسیار قوی برای محبت شوهر به زن,دعای خیلی قوی برای محبت شوهر به زن,دعای محبت شدید شوهر به زن

دعای علاقه و محبت از راه دور

جناب استاد مرحوم سربازی در کتاب شفآء الاسقام دستوری را نقل کرده اند که بی نهایت مجرب و آزموده شده است. این دستور در امورات حرام نتیجه عکس داشته و این امر نیز به چشم دیده شده است. برای ایجاد محبت مداوم میان دو نفر به شکل زیر عمل می کنیم:

پس از ادای فریضه نماز صبح، چند عدد غنچه گل را گرفته و بر روی آن ها 21 مرتبه سوره قریش را خوانده و بدمید. غنچه ها را فرد مورد نظر رسانده و وی بلافاصله بعد از بو کردن آن ها به محبت عامل گرفتار می شود.

اگر می خواهد بین زن و مردمحبت ایجاد کند ، این دعارا بنویسد و بر گردن طالب ببندد:

یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ یَا طَبِیبَ مَنْ لا طَبِیبَ لَهُ یَا مُجِیبَ مَنْ لا مُجِیبَ لَهُ

 یَا شَفِیقَ مَنْ لا شَفِیقَ لَهُ یَا رَفِیقَ مَنْ لا رَفِیقَ لَهُ یَا مُغِیثَ مَنْ لا مُغِیثَ لَهُ

یَا دَلِیلَ مَنْ لا دَلِیلَ لَهُ یَا أَنِیسَ مَنْ لا أَنِیسَ لَهُ یَا رَاحِمَ مَنْ لا رَاحِمَ لَهُ

یَا صَاحِبَ مَنْ لا صَاحِبَ لَهُ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *