خانه / دعا / دعای بسیار مجرب جهت دفع مزاحم – دعای دور کردن فرد مزاحم از زندگی

دعای بسیار مجرب جهت دفع مزاحم – دعای دور کردن فرد مزاحم از زندگی

دعای بسیار مجرب جهت دفع مزاحم – دعای دور کردن فرد مزاحم از زندگی

در این سایت از سایت هاروس دعای بسیار مجرب جهت دفع مزاحم دعای دور کردن فرد مزاحم از زندگی را قرار دادیم برای دفع مزاحم دشمن دفع همسایه  شر مزاحم و رفع آزاد دیگران از زندگی برای دفع مزاحم و ظالم و شرور.

دعای بسیار مجرب جهت دفع مزاحم – دعای دور کردن فرد مزاحم از زندگی
دعای بسیار مجرب جهت دفع مزاحم

دعای دفع مزاحم از راه دور,دعای دفع مزاحم از خانه,دعای دفع مزاحمت همسایه,دعای دفع مزاحم فوری,دعای دفع مزاحم فوری,دعای دفع مزاحم از خانه,دعای دفع مزاحم,دعای دفع مزاحمت همسایه,دعای دفع همسایه مزاحم,دعای دفع مزاحمت همسایه.

دعا براي دور شدن شر مزاحم در زندگي:

امام صادق (ع) فرمود : هرگاه از شر کسي خائف و بيمناکي اين دعا را بخوان « اللهم انک لا يکفي منک احد و انت تکفي من کل احد من خلقک فاکفني شر

دعاي فوری دور کردن فرد مزاحم:

دعا و دستورالعمل ذيل برای دفع مزاحمت افراد شرور و ظالم بسيار موثر و مجرب است .برای دفع مزاحم و ظالم و شرور پس از نماز ظهر به نيت دفع مزاحم و ظالم هفتصد و هشتاد و شش مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحيم را بگويد. پس از خاتمه ، بلافاصله ذکر ذيل را هفتاد مرتبه تکرار کند :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 

عَنَتَ لَهُ الْوُجُوهُ ، وَخَشَعَتْ لَهُ الْأَصْوَاتُ ، وَ وَجَلَت مِنهُ الْقُلُوبُ ، اَسئَلُکَ أَنْ تُصَلِّيَ وتُسَلِّمَ سيدَنا مُحَمَّدٍ و آله ، وَأَنْ تَقضي حَاجَتِي في هَلاک

يا قاهِرُ يا مُقتَدِرَ يا مُنتَقِمُ يا اللهُ يا اللهَ .ميتواند اين عمل را به عنوان يک ختم در نظر بگيرد و آنرا را يک هفته يا چهارده روز متوالي ادامه دهد. اين عمل از مجربات است و حتما نتيجه خواهد داشت.

دعای دفع مزاحم فوری از زندگی :

 برای شر مزاحم و رفع آزاد دیگران از زندگی کافیه دعا وَ أَعُوذُ بِکَ رَبِّ أَنْ یحْضُرُونِ را بخونین.داشتن امنیت و نبود استرس در زندگی یکی از دغدغه ‌های اصلی افراد است که در اینگونه مواقع فرد برای مواجه با دیگران، برای حفظ آبرو و جان و مال خود تلاش می ‌کند

دعا برای دفع شر مزاحم:

 روایت از امام سجاد (ع) آمده است.که هر کس 21 مرتبه بعد از نماز شب به مدت یک هفته بخواند از شر مزاحم در زندگی امان میباشد

بِسمِ الله و بِالله و مِنَ اللهِ و اِلَی اللهِ و فی سَبیلِ اللهِ و عَلَی مِلَّهِ رَسولِ الله صَلَی الله عَلَیهِ و آله  اَللهُمَّ اِلَیکَ اَسلَمتُ نَفسی و اِلَیکَ وَجَّهتُ وَجهی و اِلَیکَ اَلجَأتُ ظَهری و اِلَیکَ فَوَّضتُ اَمری اَللهُمَّ احفَظنی بِحِفظِ الایمان مِن بَینِ یَدَیَّ و مِن خَلفی و عَن یَمینی و عَن شِمالی و مِن فَوقی و مِن تَحتی و مِن قَبلی وادفَع عَنّی بِحَولِکَ و قُوَّتِکَ فَاِنَّهُ لاحَولَ و لاقُوَّهَ اِلّا بِک.

برگرفته ازسایت دعا شفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *