خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای باطل کردن سریع سحر با یک بار خواندن

دعای باطل کردن سریع سحر با یک بار خواندن

اگر می خواهید سحر، طلسم، جادو، چشم زخم را از بین ببرید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس دعای باطل کردن سریع سحر با یک بار خواندن را بخوانید. ان شاء الله که نتیجه می گیرید. اگر احساس خطر می کنید. این دعا گره گشا است.

,دعای دفع سحر و طلسم,دعای چشم زخم قوی و دفع سحر,دعای شفای چشم زخم صوتی,دعای چشم زخم برای کودک صوتی,همراه داشتن دعای چشم زخم صوتی,دعاي چشم زخم گنجهاي معنوي,دعای چشم زخم داروخانه معنوی

دعای باطل کردن سریع سحر با یک بار خواندن

دعای باطل کردن سریع سحر با یک بار خواندن,دعای چشم زخم در گنجهای معنوی,دعای چشم زخم کتاب گنجهای معنوی,دعای چشم زخم در کتاب گنجهای معنوی,دعا چشم زخم برای حیوانات,دعای چشم زخم برای حیوان,دعای چشم زخم قوی برای حیوانات

دعای باطل کردن سحر + دستور کامل

یه از سورهء الرحمن را 70 مرتبه بر روی ظرف آبی بخواند و سپس با آن آب غسل كند هر سحری برای او كرده باشد باطل می شود.

برای باطل السحر مجرب است وباید توجه داشت كه هنگامی كه به وسیله این آب غسل میكنید تشت بزرگی در زیر خود بگذارید چون روی این آب قرآن خوانده شده.

پس نباید در جای كثیف ریخته شود و پس از غسل نیز میتوانید آن آب را در پای درخت یا در باغچه یا در رودخانه بریزید و اگر در مكانی سحر باشد مثلا كسی مغازه یا محلی را سحر كرده باشد میتوان آب را در چهار گوش خانه یا مغازه یا آن محل ریخت كه برای باطل كردن سحروجادو دوركردن اجنه و باطل السحر مفیداست.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا معشرالجن والانس ان استطعتم ان تنفذوا من اقطار السماوات والارض فانفذوا لا تنفذون الا بسلطان

گفتن یك بسم الله الرحمن الرحیم در ابتدا كفایت می كند و نیازی به تكرار آن در ابتدای هر بار خواندن آیه نیست این كار بسیارمجرب است و برای باطل كردن سحروجادو بارها آزموده شده است و باطل السحرقوی میباشد.
حروف کلمات زیر را بر ظرفی نوشته و در آن آب بریز، هر بیماری که از آن بنوشد شفا یابد.

د ه ه ه ه ا ت ة قص ع ع ع ع ع ع ع وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُراانِ ما هُوَ شِفاءُ وَ رَحمَةُ لِلمُؤمِنیینَ وَ لا یَزیدُ الظّالِمینَ اِلّا خَسااراا
جهت رفع درد مفاصل چند مرتبه این دعا را بخوانید:

اللّهُمَّ سَکِّن مَفاصِلُنی فی هذَا الیَومِ وَ فی کُلِّ اَیّامٍ اُخَرٌ
هر کس بخواهد کسی را به دوستی خود مایل سازد، چندان که یکساعت بدون او شکیبایی و تحمل نتواند کرد این ایه ها را بخواند، به طعامی بدمد، و به او بخوراند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *