خانه / دعا / دعای بخت گشایی و ازدواج و خوشبختی در زندگی مشترک

دعای بخت گشایی و ازدواج و خوشبختی در زندگی مشترک

دعای بخت گشایی و ازدواج و خوشبختی در زندگی مشترک

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعای بخت گشایی و ازدواج و خوشبختی در زندگی مشترک پرداخته ایم. برای بخت گشایی و ازدواج زود هنگام جوانان و خوشبختی آنان دعای بسیار مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاءالله حاجت روا شوید.

دعای بخت گشایی و ازدواج و خوشبختی در زندگی مشترک
دعای بخت گشایی و ازدواج و خوشبختی در زندگی

دعای مجرب بخت گشایی,دعای تضمینی ازدواج,دعای خوشبختی پس از ازدواج,دعای سعادتمند شدن در امر ازدواج,دعای ازدواج موفق,دعای بخت گشایی و ازدواج بسیار مجرب و ایجاد محبت و بیقراری,دعای بخت گشایی تضمینی,دعای گشایش بخت مجرب,دعای گشوده شدن بخت دختران,دعا باز شدن بخت و ازدواج دختران,دعای آسان شدن ازدواج دختران و پسران,دعای سریع الاجابه و قوی برای بخت گشایی,طلسم مخصوص بخت گشایی دختر و پسر مجرد.

 

دعای بخت گشایی و ازدواج و خوشبختی در زندگی:

در خصوص هر خواسته ای که در رابطه با ازدواج دارید که شامل رسیدن به شخص خاص برای ازدواج و نیز ازدواج موفق داشتن و رسیدن به سعادتمندی و نیک بختی در زندگی آینده و بعد از ازدواج و نیز مشکلاتی که در رابطه با بخت و بخت گشایی دارید این دعا بسیار بسیار مجرب میباشد و منسوب به امام جواد (ع) میباشد.

شرط مهم و تاثیر گذار بودن این دعا داشتن اذن استاد عامل و واقعی و نوشته شدن در ساعت سعد طالع شخص میباشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّٰهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقُّ وَلیِّکَ مُحَمّدِبْنِ عَلِیٍّ اِلاّٰ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ اَغْنَیتَنی عَمَّنْ سِواٰکَ وَ جَعَلْتُ حاٰ جَتی اِلَیْکَ وَ قَضٰا ءَهٰا عَلَیْکَ اِنَّکَ لِمٰا تَشٰاءُ قَدیرٌ. اللهم اشرح صدور بنات حواءو یا أولاد آدم اللهم یا جامع الناس فی یوم لا ریب فیه اللهم اجمع بینی وبین زوجتی و یا زوجی اللهم ارزقنی الزوجه الصالحه و یا الرجل الصالح التی تحبها و تحبه وترضى و ترضاه عنها الم ذلک الکتاب لا ریب فیه هدی للمتقین بسم الله و لا اله الا الله اللهم انی اسئلک من فضلک و رحمتک.

دعای ازدواج و بخت گشایی آسان و سریع:

برای دخترانی که امر ازدواج آنها قدری به تاخیر افتاده و میخواهند که سریعتر ازدواج کنند دعا و حرز ذیل برای تسهیل و انجام ازدواج فوری و گشایش بخت آسان  و سریع بسیار موثر است.

آن حرز و دعا این است :

بیست و پنج مرتبه حرف واو  ( و ) را بر پارچه ای از حریر سبز بنویسد. سپس این آیه شریفه را بنویسد :

بسم الله الرحمن الرحیم ” وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتون من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم “. این حرز را با خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله ازدواج سریع و آسان خواهد داشت.

منبع : کتاب کنوز آل محمد  (ص ) ، ترجمه و ویرایش دکتر احمدرضا بابایی.

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *