خانه / دعا / دعای عظیم نجات از بیماری های سخت و طولانی

دعای عظیم نجات از بیماری های سخت و طولانی

دعای عظیم نجات از بیماری های سخت و طولانی

هر کسی ممکن است به بیماری و درد در زندگی خود دچار شود و اگر خدایی نکرده این بیماری طولانی شود قطعا آسیب های فراوانی متوجه اش خواهد شد و هر چه زود تر باید توسط روش های پزشکی و علمی درمان شود.

در ادامه دعای عظیم نجات از بیماری های سخت و طولانی را نیز می توانید بخوانید که از حضرت محمد (ص) پیامبر اسلام روایت شده است و قطعا سریع التاثیر نیز خواهد بود. ان شاءالله که با خواندن آن حاجت روا شده و تمام ناراحتی ها و مریضی ها از شما و یا نزدیکانتان دور خواهد شد.

دعای عظیم نجات از بیماری های سخت و طولانی
دعای عظیم نجات از بیماری های سخت و طولانی

دعای شفای مریض,دعای شفای نوزاد,دعای شفای چشم,دعای شفای بیمار اتاق عمل,دعای شفا بهایی,دعای شفای مریض صوتی,دعای شفا با تربت امام حسین,دعای شفای بیمار روانی,دعای شفای فلج,دعای شفای درد,دعای شفای مریض در قران,دعای شفای سریع بیمار,دعای شفای مریضی,دعای شفای سردرد,دعای شفای صرع,دعای شفای مریض با معنی,دعای شفای مریض سریع التاثیر و تضمینی,دعای شفای مریض روحی,دعای شفا برای مریض,دعای شفای همه مریضا,ادعیه درمان مریضی ها.

دعای عظیم نجات از بیماری های سخت و طولانی:

حضرت محمد (ص) درباره درمان امراض و بیماری ها فرموده اند که: هر صبح و شب این دعا را بخوان را بخوانید تا انشالله از شر بیماری های سخت و طولانی رها شوید :

لا حَوْلَ وَ لا قُوَّهَ اِلاّ بِاللّهِ، تَوَکَّلْتُ عَلَى الْحَىِّ الَّذى لا یَمُوتُ وَ الْحَمْدُلِلّهِ الَّذى لَمْ یَتَّخِذْ وَلَداً وَلَمْ یَکُنْ لَهُ شَریکٌ فِى الْمُلْکِ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ وَلِّىٌ مَنَ الذُّلِ وَ کَبِّرْهُ تَکْبیراً.

این دعا بار ها توسط کتب مختلف تکرار شده و همین طور مجرب یا همان تجربه شده نیز می باشد و به سبب آن امراض و درد های زیادی رفع و درمان قطعی شده است.

دعای سریع التاثیر و مجرب برای درمان امراض و بیماری ها:

امام صادق (ع) فرمود: هر گاه در کنار مریضی بودی، دست خود را بر سر مریض بگذار و این دعا را بخوان:

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ مِنَ اللَّهِ وَ إِلَى اللَّهِ وَ مَا شَاءَ اللَّهُ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ إِبْرَاهِیمُ خَلِیلُ اللَّهِ مُوسَى نَجِیُّ اللَّهِ عِیسَى رُوحُ اللَّهِ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ ص. مِنَ الْأَرْوَاحِ وَ الْأَوْجَاعِ بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ عَزَائِمُ مِنَ اللَّهِ لِفُلَانِ بْنِ فُلَانَةَ (نام شخص و مادر او را می‌برد) لَا یَقْرَبُهُ إِلَّا کُلُّ مُسْلِمٍ وَ أُعِیذُهُ بِکَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ کُلِّهَا الَّتِی سَأَلَ بِهَا آدَمُ فَتابَ عَلَیْهِ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِیمُ إِلَّا انْزَجَرْتِ أَیَّتُهَا الْأَرْوَاحُ وَ الْأَوْجَاعُ بِإِذْنِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ أَلا لَهُ الْخَلْقُ وَ الْأَمْرُ تَبارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعالَمِینَ.

(پناه به نام خدا و به خدا و از خدا و به سوی خدا و آنچه خدا بخواهد و این که هیچ نیرو و حرکتی نیست. مگر به اذن خدا و این که ابراهیم دوست خدا و موسی نجات یافته خدا و عیسی روح خدا و محمد فرستاده. خدا – که درود خدا بر او و آل او و بر همه انبیاء – از باد‌ها و دردها. به نام خدا، به یاد خدا، و با استمداد از تقدیرات خدا، برای فلانی پسر فلانی، اقرار به اعتقادات ندارد مگر مسلمان، پناه می‏ برم به خدا با کلمات. تامه‏ ای که حضرت آدم (ع) خدا را با آن‌ها خواند تا توبه او پذیرفته شد، همانا او توبه‏ پذیر مهربانی است. ای دردها، با اجازه خداوند و کلمات مقدس شما را فراری می‏ دهم که خدایی جز او نیست. همانا هر کار و آفرینشی برای اوست، آفرین بر خدا پروردگار عالمین.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *