خانه / ختم مجرب برای ثروت / دعای بدست آوردن ثروت و پول بی انتها تجربه شده

دعای بدست آوردن ثروت و پول بی انتها تجربه شده

امروز و در این مطلب از هاروس به شما خوبان می آموزیم دعای بدست آوردن ثروت و پول بی انتها تجربه شده را. این دعا سبب می شود که به مشکلات مالی غلبه کرده و اگر پول زیادی می خواهیم هر چه زود تر و با توکل به خدای بخشنده به آن دست یابیم.

,دعای ثروتمند شدن سریع,دعای ثروتمند شدن سریع صوتی,دعا ثروتمند شدن سریع,طلسم ثروتمند شدن سریع,دعا پولدار شدن سریع,دعایی برای پولدار شدن سریع,دعاي پولدار شدن سريع,دعای ثروتمند شدن صوتی,دعای پولدار شدن صوتی,دعای ثروتمند شدن فوری,

دعای بدست آوردن ثروت و پول بی انتها تجربه شده

دعای بدست آوردن ثروت و پول بی انتها تجربه شده,طلسم ثروتمند شدن فوری,دعای ثروتمند شدن در شش روز,دعای ثروتمند شدن قوی,دعای پولدار شدن قوی,طلسم ثروتمند شدن قوی,دعای قوی برای ثروتمند شدن,قویترین دعای ثروتمند شدن,دعای ثروتمند شدن اهل سنت,

دعای پول بی انتها برای خانواده

جهت وسعت رزق هر روز صبح بعد از نماز دستها را به طرف آسمان بلند کرده به قصد دعا این آیه را هر روز بخواند . رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَيْنَا مَآئِدَةً مِّنَ السَّمَاء تَكُونُ لَنَا عِيداً لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآيَةً مِّنكَ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَيْرُ الرَّازِقِينَآیه .

ازدیاد رزق و برکت خانه و مغازه آیه به جهت زیادی رزق به تجربه رسیده است آن که در هر روز آیه مبارکه: و من یتق الله تا آخر آیه ی ۳ سوره ی طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود .

از امام صادق (ع) روايت است كه هر كه اين دعا را دو ماه متوالي روزي ۱۰۰ بار بخواند خداوند گنجي از مال يا گنجي از علم به او عطا كند: ( استغفرالله الذي لااله الا هوالحي القيوم بديع السموات و الارض من جميع ظلمي و اسرافي علي نفسي و اتوب اليه)

این دعا را روزی چهارده مرتبه تا ۹ روز بخواند: اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بَحَقَّ وَلِیَّکَ مُحَمَدِّ بن عَلیًّ عَلَیهِ السَّلامُ اِلاّ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعَتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ اَغْنَیْتَنی عَمَّنْ سِواکَ وَ جَعَلْتَ حاجَتی اَلَیْکَ وَ قَضاها عَلَیْکَ اِنَّکَ لِما تَشاءُ قَدیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *