خانه / دعا / دعای بسیارمجرب برای رفع عصبانیت طرف مقابل از راه دور

دعای بسیارمجرب برای رفع عصبانیت طرف مقابل از راه دور

دعای بسیارمجرب برای رفع عصبانیت طرف مقابل از راه دور

امروز و در این مطلب از سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان دعایی بیاموزیم که سبب می شود اگر می خواهید عصبانیت شخص مقابلتان را کم کرده و یا شوهر ناآرامی دارید نتیجه بگیرید. متن کامل دعا برای رفع عصبانیت طرف مقابل از راه دور را درادامه بخوانید که ان شاء الله گره گشا خواهد بود.

دعای بسیارمجرب برای رفع عصبانیت طرف مقابل از راه دور
دعای بسیارمجرب برای رفع عصبانیت طرف مقابل از راه دور

دعای عصبانیت,دعای رفع عصبانیت شوهر,دعای هنگام عصبانیت,دعای برای عصبانیت,دعای کاهش عصبانیت,دعای رفع عصبانیت زن,دعای ارام شدن عصبانیت,دعای برای رفع عصبانیت,دعای جلوگیری از عصبانیت,دعای رفع عصبانیت کودک,دعا برای رفع عصبانیت شوهر,دعا برای رفع عصبانیت شوهر,دعا جهت رفع عصبانیت شوهر,دعا برای رفع عصبانیت همسر,دعا هنگام عصبانیت,دعا برای رفع عصبانیت طرف مقابل از راه دور,دعا برای عصبانیت کودک,دعا برای عصبانیت فرزند,دعا برای عصبانیت,دعا برای عصبانیت شوهر,دعا برای عصبانیت بچه,دعای مجرب برای رفع عصبانیت,دعا برای عصبانیت همسر,دعا برای کاهش عصبانیت,دعا برای رفع عصبانیت زن,دعای آرام شدن فرد عصبانی,دعایی برای آرام شدن فرد عصبانی,دعا برای رفع عصبانیت طرف مقابل

وَذَا النُّونِ إِذ ذَّهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَن لَّن نَّقْدِرَ عَلَیْهِ فَنَادَی فِی الظُّلُمَاتِ أَن لَّا إِلَهَ إِلَّا أَنتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنتُ مِنَ الظَّالِمِینَ و ذوالنون را [یاد کن] آنگاه که خشمگین رفت و پنداشت که ما هرگز بر او قدرتی نداریم تا در [دل] تاریکی‌ها ندا درداد که معبودی جز تو نیست منزهی تو راستی که من از ستمکاران بودم.

دعا رفع عصبانیت راه دور شوهر:

در قرآن كريم، در آيات فراوانی از خشم، علل ايجاد كننده آن و راه‏های برطرف ساختن آن سخن رفته است كه به ترتيب در سوره شوری آيه43، فصلت آيه‏34، آل‌عمران آيات 133 و 143، شوری آيات 36 و 37 ، و نور آيه 22 به وجود خشم و آثار مخرب آن اشاره شده است.

بهترین راه درمان کظم  غیظ است کظم یعنی فرو بردن و کاظم به معنی فرو برنده خشم است.علم پزشکی ثابت کرده است صدمات ناشی از سه بار عصبانیت مساوی با یک‌بار سکته قلبی است.

الَّذِینَ یُنفِقُونَ فِی السَّرَّاء وَالضَّرَّاء وَالْکَاظِمِینَ الْغَیْظَ وَالْعَافِینَ عَنِ النَّاسِ وَاللّهُ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ.

امبر صلى الله عليه وآله:
ما تَجَرَّعَ عَبدٌ جُرعَةً اَفضَل عِندَ اللّه مِن جُرعَةِ غَيظٍ كَظَمَها اِبتِغاءَ وَجهِ اللّه ؛انسان هيچ جرعه اى ننوشيد كه نزد خدا از جرعه خشمى كه براى رضاى خدا فرو خورد بهتر باشد.

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *