خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای مجرب برای در امان ماندن از چشم زخم و زبان اشخاص منفی

دعای مجرب برای در امان ماندن از چشم زخم و زبان اشخاص منفی

دعای مجرب برای در امان ماندن از چشم زخم و زبان اشخاص منفی

در صورتی که درگیر افرا منفی و پلید در زندگی تان شده اید. فکر می کنید که آن ها با چشم زندگی تان را بر هم می زنند و شما را دچار سختی های بزرگ و کوچک می کنند. دعای مجرب برای در امان ماندن از چشم زخم و زبان اشخاص منفی برای شما مفید است.این دعا سبب می شود که از گرفتاری ها، مشکلات، سختی ها و تلخی های پیش و روی مسیر زندگی عبور کنید.شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت هاروس می توانید در ادامه دعا های مربوط به بستن زبان تلخ و چشم شور را بخوانید.

دعای مجرب برای در امان ماندن از چشم زخم و زبان اشخاص منفی
دعای  برای در امان ماندن از چشم زخم و زبان اشخاص منفی

دعای چشم زخم صوتی دانلود,دعای رفع چشم زخم صوتی,دعای دفع بلا و چشم زخم صوتی,دعا چشم زخم صوتی,دعای شفای چشم زخم صوتی,دعای دوری از چشم زخم صوتی,همراه داشتن دعای چشم زخم صوتی,دعای چشم زخم با صوت,دعا چشم زخم جاعت جیعت,دعای رفع چشم زخم جاعت جیعت,دعای چشم زخم,دعا چشم زخم برای ماشین,دعای چشم زخم قوی برای ماشین,دعای دفع چشم زخم برای ماشین,دعای چشم زخم برای داخل ماشین,دعای چشم زخم برای مغازه صوتی,دعا چشم زخم برای مغازه,دعای چشم زخم قوی برای مغازه,دعای رفع چشم زخم برای مغازه,دعای دفع چشم زخم برای مغازه

دعا برای در امان ماندن از چشم زخم و زبان اشخاص منفی: نقل است امیرالمومنین(ع) امام حسن و امام حسین علیهماالسلام را کنار هم قرار می دادند و دعایی را نوشته و همراه شان می کردند، که به این شرح است:

«أُعِیذُکُما بِکَلِماتِ التّامَّةِ وَ أَسْماءِ اللّهِ الْحُسْنَی کُلِّها عامَّةً، مِنْ شَرِّ السّامَّةِ وَ الْهامَّةِ، وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ عَیْن لامَّة، وَ مِنْ شَرِّ حاسِد إِذا حَسَدَ؛ شما را به تمام کلمات و اسماء حسنای خداوند، از شرّ مرگ، حیوانات موذی، و هر چشم بد، و حسود، آنگاه که حسد ورزد می سپارم».

دعای در امان ماندن از زبان اشخاص:

آیه ۶۷ سوره یوسف به امکان و حقانیت چشم زخم اشاره می‌کند.بعضی گفته‌اند، آمدند بر پیامبر اسلام (ص) چشم زخمی بزنند که این آیه نازل شد:

«وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ» و آنان که کافر شدند، چون قرآن را شنیدند چیزی نمانده بود که تو را چشم بزنند و می ‌گفتند: «او واقعاً دیوانه‌‌ای است.

مرحوم علامه طباطبایی (ره) در توضیح این آیه فرمودند: منظور از «ازلاق به ابصار» در «لیزلقونک» چشم زدن است که خود نوعی از تأثیرات نفسانی است و دلیل عقلی بر نفی آن نداریم؛ بلکه حوادثی دیده شده که با چشم زدن منطبق هستند. با این حال دلیلی ندارد که ما آن را انکار کرده و بگوییم یک عقیده‌ خرافی است. (المیزان، ج. ۱۹، ص. ۶۴۸)

هرگاه تو را چشم زنند، کف دستت را مقابل صورتت قرار ده و سوره حمد و قل هو الله احد و معوذتین را قرائت کن و هر دو کف را به صورتت بکش. خداوند تو را از گزند آن حفظ می‌کند. (مکارم الاخلاق، ص. ۴۷۴).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *