خانه / دعای درمان بیماری / دعای ترک مشکل گل خوردن کودکان و مشکلات معده

دعای ترک مشکل گل خوردن کودکان و مشکلات معده

گاهی برخی کودکان خردسال اقدام به خوردن گل می کنند که برای رفع این مشکل به شما عزیزان دعایی می آموزیم. دعای ترک مشکل گل خوردن کودکان و مشکلات معده راهکاری است که شما را و فرزندتان را از این مشکل نجات می دهد. می توانید متن کامل این دعا را در ادامه بخوانید که حاجتی جز خیر ندارد.

دعای گل خوردن کودک، دعای رفع مشکل گل خوردن بچه,دعا برای گل خوردن توسط بچه,دعا هایی که باعث می شوند بچه گل نخورد,دعای رفع مشکل گل نخوردن,دعا های مجرب رفع بیماری گل خوردن,دعای معده درد,دعای معده دردی,دعاي معده درد,دعا معده درد,دعای درد معده بر خرما,دعای درد معده در مفاتیح,

دعای ترک مشکل گل خوردن کودکان و مشکلات معده

دعای ترک مشکل گل خوردن کودکان و مشکلات معده,دعا برای معده دردی,دعا برای معده,دعا براي معده درد,دعا برایدرد معده,دعا برای سوزش معده,دعای رفع شکم درد,دعای رفع شکم درد نوزاد,دعاي رفع درد معده,دعا برای رفع معده درد,دعا جهت رفع معده درد,دعا براي رفع معده درد,دعا برای درمان معده درد,دعا برای رفع شکم درد,دعا برای درمان شکم درد,

بعضی از کودکان خاک میخورند که خیلی برایشان ضرر دارد برای ترک اطفال از گل خوردن باید این دعا را بنویسند بر کاغذی نوشته و بعد شسته به ان بچه بخورانند یا بر تکه نانی بنویسند و ان نان را به بچه بخورانند: لنُخرِج به حَبّا” وَ نباتا” وَ جنّاتٍ الفافا ” وَ لا حَول وَلا قُوّة الا بالله العلی العظیم برحمتک یا ارحم الراحمین .

بر تکه نانی نوشته به ان کودک بخورانند : وَ قُل اعوذُ بکَ مِن همَزاتَ الشّیاطین و اعوذُ بِکَ ربّ انّ یَحضَرون بسم الله الشّافی بسم الله الکافی بسم الله المعافی بسم الله الّذی لا یَضر مَعَ اِسمَه شیءٍ فی الارض و لا فی السّماء و هُوَ السّمیع العلیم .

دعای گل خوردن کودکان

آیه ۲۵۵ سوره بقره که قسمتی از آیت الکرسی است را در کاغذی بنویسید، در آب بیاندازید و سپس آب آن را بنوشید.

سوره آل عمران هم برای بیماری های معده و گوارش در دل خود دعایی جای داده است. آیه ۸ این سوره را سه بار بر خرما بخوانید و سپس به شخصی که دچار درد معده است بخورانید. این کار باید در سه روز پشت سر هم انجام شود.

می توانید آیه ۸۰ سوره زیبای شعراء را هم بنویسید و همراه خود نگه دارید.

آیات ۸۷ و ۸۸ سوره انبیاء را بخوانید و سپس ۷ بار سوره حمد را ذکر کنید. با خواندن این دعا درد معده ای که ناشی از استرس و اعصاب باشد رفع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *