خانه / دعا / دعای جلب محبت یک شخص با عطر و زیاد شدن عشق

دعای جلب محبت یک شخص با عطر و زیاد شدن عشق

در صورتی که می خواهید محبت شخصی به خودتان را بیشتر کنید. او را به خود جلب کنید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که دعای جلب محبت یک شخص با عطر و زیاد شدن عشق را بیاموزید.

بالاخره گاهی ممکن است لازم داشته باشید شخصی را به سمت خود جلب کنید. در این شرایط وضعیت او بهتر شده و سبب می شود که اختلاف میان شما رفع گردد.

,دعای محبت با سرکه,دعای محبت با سرکه مجرب,دعا محبت با سرکه و سیر,دعا محبت با سرکه,دعای محبت با سیر و سرکه,دعای محبت با قند,دعای محبت با قند قوی و مجرب,دعای محبت قوی با قند,دعای محبت با میخ,دعای محبت با میخک,دعای محبت با میخ آهنی,دعای محبت با میخ آهنی فوری

دعای جلب محبت یک شخص با عطر و زیاد شدن عشق

دعای جلب محبت یک شخص با عطر و زیاد شدن عشق,دعای محبت با میخ چیست,دعاي محبت با ميخ,دعای محبت با هفت میخ,دعا محبت با میخ,دعای مهر محبت با میخ,فلفل سياه دعای محبت با میخ,دعای محبت با پیاز,دعای محبت با سوره یاسین,دعای محبت با سوره یس,دعاهای قوي با فلفل سياه,دعاي افزایش محبت با فلفل سياه,دعاي محبت با هفت فلفل سياه,دعای محبت قوی با فلفل سیاه,دعای محبت سوزاندنی با فلفل سیاه,دعای جلب محبت با فلفل سیاه,دعای محبت با اسم پدر

بعد از نماز عشاء یک شیشه عطر در باز رو نزدیک دهان قرار بدین , و سوره یس 4 بار , و بعد از آن کلمات و آیه ذیل رو بخوانید و فردای آن روز خود را معطر کنید و به سمت شخص مورد نظر برین. توجه منظور شیشه عطرهای معمولی و شیشه ادوکلن پلمپ هستش نمیشه این دستور رو بر ادوکلن خواند.

کلمات و آیه اینست:

هَیَمَت کُلُّ مَن یَشِم رائحَتى بِکَلَماتِ اللهِ التّاماتِ الَّتى لا یُجاوِزُها

بِرٌّ وَلا فاجِرٌ وَاَلقَیتُ عَلَیکَ مَحَبَّةً مِنّی وَکانَ عِندَ اللهِ وَجیهاً مَحبوباً فِی الدُّنیا

قدم اول:

برای شناختن اینکه سحر شده اید یا خیر دستور زیر را انجام دهید:

ظرف آب تمیز گرفته و سوره حمد، آیه الکرسی، کافرون، توحید، ناس و فلق هر كدام را بر روی یک بار بخوانید. و بخورید
اگر مزه آب تغییر کرد مثل شیرین یا تلخ یا مزه خاک یا طعم غیر طبیعی که در وجودت سحر است
در غیر این صورت انشاءلله سحری در کار نیست

قدم دوم:

چگونه می توان فهمید که شخصی عارض است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *