خانه / دعا / دعای جلوگیری از قرض بدهی و فقر مجرب

دعای جلوگیری از قرض بدهی و فقر مجرب

دعای جلوگیری از قرض بدهی و فقر مجرب

امروز و در یکی دیگر از پست ها و عناوین سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان و همراهان دعای جلوگیری از قرض بدهی و فقر مجرب را شرح دهیم که سبب می شود اگر درگیر بدهی، قرض و مشکل مالی هستید هر چه زود تر از آن نجات یافته و سختی های پیش و روی شما یک به یک حل شود.

دعای جلوگیری از قرض بدهی و فقر مجرب
دعای جلوگیری از قرض بدهی و فقر مجرب

دعای ادای قرض و بدهکاری,دعای ادای قرض و بدهی,دعای ادای قرض فوری,دعای ادای قرض سنگین,دعای ادای قرض در مفاتیح,دعاي اداي قرض,دعای ادای قرض سریع,دعای ادای قرض و وام,دعای ادای قرض,دعای رفع قرض و بدهی,دعای رفع قرض و گرفتاری,دعای ادای قرض,دعای ادای قرض از آیت الله بهجت,دعای ادای قرض و بدهی,دعای ادای قرض و بدهکاری,دعای ادای قرض,دعای ادای قرض فوری,دعای قوی برای رفع بدهی و قرض,دعای رهایی از فقر و بدهکاری,دعای قرآنی برای پرداخت قرض و بدهی سنگین,دعای پیامبر خدا برای خلاصی از بدهی و قرض,دعای ادای دین و قرض تضمینی,بهترین و قویترین دعای رفع قرض و بدهکاری.

دعای جلوگیری از قرض بدهی و فقر مجرب

جهت جلوگيري از فقر، بخل، مرض و براي غني شدن از نظر مادي در هر روز بين الطلوعين (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) 10 مرتبه اسم مبارك «يا باسط» خوانده شود.

هر كه تا سه شب، يك در ميان يعني از شش شب سه شب خوانده شود در ثلث آخر شب با حضور قلب دست بردارد و هر شبي 1424 مرتبه بگويد (يا باسط) حاجتش روا مي شود. خصوصاٌ به جهت معيشت گويند بسيار مجرب است.

اگر كسي در سحرگاه با طهارت (غسل كردن و وضو گرفتن) باشد دست بر آسمان بردارد و ده بار بگويد:«يا باسِطْ» و بر روي خود بمالد هرگز محتاج خلق نگردد و از غم فقر و نيازمندي خلاصي يابد و از جايي كه گمان نداشته باشد نعمت يابد و روزي بر وي فراخ گردد.

براي وسعت رزق و معيشت بعد از نماز صبح 526 مرتبه در يك مجلس ذكر مقدس «الشكور» گفته شود.

هر كه معيشت تنگ شده باشد و روزگار به دشواري گذارند بايد كه به ذكر اين اسم مداومت كند تا معيشت بر روي گشاده گردد.

به جهت استفاده از بخششهاي مادي خدا و غناي مادي، در ثلث آخر هر شب، در سجده 14 مرتبه ذكر «يا وهاب» خوانده شود.

براي برخوردار شدن از بخششهاي خاص خدا و ريشه كن شدن كلي فقر در هر شبانه روز، 100 مرتبه ذكر «يا وهاب» خوانده شود.

دعای رفع بدهکاری :

کتاب امالی شیخ صدوق ره این روایت را آورده است : علی (ع) از بدهکاری هایی که داشت خدمت پیامبر اکرم (ص) شکایت کرد . حضرت فرمود : علی جان ! این دعا را بخوان :

اللَّهُمَّ أَغْنِنِی بِحَلَالِکَ عَنْ حَرَامِکَ وَ بِفَضْلِکَ عَمَّنْ سِوَاکَ فَلَوْ کَانَ عَلَیْکَ مِثْلُ صَبِیرٍ دَیْناً قَضَى اللَّهُ عَنْکَ وَ صَبِیرٌ جَبَلٌ‏ بِالْیَمَنِ لَیْسَ بِالْیَمَنِ جَبَلٌ أَجَلَّ وَ لَا أَعْظَمَ مِنْه‏.

بحارالانوار ج ۹۲ ص۳۰۱

برگرفته از سایت ملکوتی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *