خانه / برای رفع اختلافات خانوادگی / دعای سریع الاثر جهت رهایی از دعوا های خانگی مجرب

دعای سریع الاثر جهت رهایی از دعوا های خانگی مجرب

دعای سریع الاثر جهت رهایی از دعوا های خانگی مجرب

هر انسانی ممکن است در زندگی مشترک خود با مشکلاتی درگیر شود که گاه راه خروج از آن ها را به خوبی نداند؛ اگر در چنین وضعیتی هستید دعا ها و اثر آن ها را به هیچ عنوان از یاد نبرید.امروز و در این مطلب از سایت هاروس مرجع ادعیه و ذکر های اسلامی گره گشایی را به شما عزیزان و خوبان می آموزیم که تجربه شده است و سبب می شود اگر درگیر سختی ها و مشکلات در زندگی هستید از آن رها شوید؛ در چنین شرایطی ممکن است مشکلات خانوادگی بسیار سخت شود؛ در نتیجه خواندن دعا نیاز است.

دعای سریع الاثر جهت رهایی از دعوا های خانگی مجرب
دعای سریع الاثر جهت رهایی از دعوا های خانگی

دعای رفع مشکلات خانوادگی,دعای حل مشکلات خانوادگی,دعای حل مشکل خانوادگی,دعای رفع دعوا,دعای رفع دعوای خانوادگی,دعای رفع دعوای زن و شوهر,دعای رفع دعوا در خانه,دعای رفع دعوای پدر و مادر,دعای دفع شر و دعوا,دعای رفع بلا و دعوا,دعای رفع مشکلات زن و شوهر,دعای رفع مشکلات بزرگ,دعای رفع مشکلات روحی,دعای رفع مشکلات اقتصادی,دعای رفع مشکلات صوتی,دعای رفع مشکلات شدید,دعای رفع مشکلات در مفاتیح,دعای رفع مشکلات مادی,دعای رفع مشکلات مریضی,دعا و سوره های قرآنی مجرب جهت رفع دعواهای خانوادگی و افزایش محبت,سوره قرآنی بسیار مجرب برای رفع دعوای خانوادگی,دعای سریع الاجابه برای حل مشکلات خانوادگی,دعای قوی و تضمینی برای حل و فصل دعوای خانوادگی,دعای زیاد شدن محبت بین اعضای خانواده

دعای سریع الاثر جهت رهایی از دعوا های خانگی مجرب:

مقداری نمک دانه درشت و غیر پودری یک کیلو یا بیشتر ( به قدر پاشیدن آن در کناره های دیوارهای منزل و حیاط ) آماده کنید ٫ آن را در یک ظرف گذاشته ٬ وضو بگیرید و دست راستتان را خشک کرده و اینگونه عمل کنید هنگام غروب دست راست خود را روی نمک قرار داده و ۳۱۳ مرتبه این اسماء‌ را به نیت رفع مشکل بخوانید ( الله الحی القیوم العلی العظیم ).

خواندن هر پنج اسم با هم بکمرتبه محسوب میشود.بعد از اتمام قرائت نمکها را در همه جای خانه مخصوصا گوشه های حیاط و اتاقها بریزید و موقع ریختن آن مرتبا این آیه را تکرار کنید ( وَ لایَؤُدُهُ حِفْظُهُما و هُوَ العَلیُّ العَظیمُ) و همینطور تکرار کنید تا نمک تمام شود.

دعای از بین بردن مشکلات خانوادگی:

جهت حل اختلافات خانواده نیت کند و آیه زیر را در وقت نماز صبح نوشته در منزل مخفی کند صلح و آشتی شود:

بسم الله الرحمن الرحیم
و ان امرت خافت من بعلها نشوزا او اعراضا فلا جناح علیهما ان یصلحا بینهما صلحا و الصلح خیر اللهم اصلح بین (اسم اشخاصیکه قهر کرده اند بنویسد) بحب ( نام طالبین صلح را ذکر کند) یا الله یا الله یا الله بحق هذه الحروف برحمتک یا ارحم الراحمین.

دعای مجرب رفع فحاشی و ناسزاگویی شوهر:

بانام خدا نیت کند و دعای زیر را برروی کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران نوشته و در منزل نگهداری کند. شوهرش مهربان و خوش رفتار میشود.

بسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیمِ وَ اِنِ امْرَاَتُ خٰافَتْ مِنْ بَعْلِها نُشُوزاً اَوْ اِعْراضاً فَلا جُناحَ عَلَیهِما اَنْ یُصْلِحا بَیْنَهُما صُلْحًا وَ الصُّلْحُ خَیْرٌ اَللّٰهُمَّ اَصْلِحْ بَیْن.

(در اینجا نام مرد و نام مادرش را بنویسد) .بِحُبِ (نام زن و مادرش را در اینجا بنویسد) .یٰا اَللّٰهُ یٰا اَللّٰهُ بِحَقِّ هٰذِهِ الْحُرُوفِ بِرَحْمَتِکَ یٰا اَرْحَمُ الراحمین.

برگرفته از سایت ملکوت786

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *